Get 30% off our store with coupon code 30PERCENTOFF!
Banner
Sănătate

Epidemia despre care nu spun nimic adepții Oliviei Steer. Noi ceilalți, numărăm morții

Nu-l vaccinați, fiindcă sunteti de părere că oricum ceilalați sunt vaccinați. Că boala nu poate fi adusă de colegii de gradiniță imunizați și că nu e în pericol. Că oricum în orașul vostru nu a mai fost vreun caz de zeci de ani și că boala e deja eradicată, iar big pharma vrea să facă bani pe spinarea voastră. Că așa îl apărați de autism și că pruncul vostru are imunitate autentică, precum cea din zorii omenirii.

Nu-l vaccinați fiidcă nu vă gândiți că tocmai copilu vostru ar putea cadea victimă unui microb  și să fie tocmai el cel care-l aduce în comunitate boala. Nu-l vaccinați fiindcă gândiți  egoist, copilul meu nu îi pune in pericol pe ceilalți dacă se îmbolnavește. Fiindcă privind îngust lucrurile nu aveți nici cea mai mica idee că microbul pe care il poate aduce copilul vostru la creșă ori la grădiniță poate fi un mutant pentru care vaccinul nu mai are efect. Fiindcă e mai simplu să privești in jur și să te bucuri că poliomielita a fost eradicată și că nu mai vedem copii cu handicap major din cauza unui microb, tu mergi pe teoria conspirationistă a autismului, a cosumismului de vaccinuri, a afacerii punct.

Nu-l vaccinați fiindcă vă gandiți că dacă va lua microbul, sigur copilul vostru va face o formă ușoară și nu cea în care boala ajunge la creier, îi paralizează plămânii iar in cele din urmă moare în brațele voastre de antivacciniști.

Pojarul ucide în România lui 2017

Nu-l vaccinați fiindcă dați doi bani pe faptul că din peste 4 mii de cazuri de pojar in ultimul an în Europa, 3071 sunt înregistrate in România numai în ultimele 6 luni,  iar peste 20 de copii dintre aceștia sunt morți si îngropați, uciși de o boală eradicată în mai multe țări europene.

Încă un copil a murit în România din cauza pojarului/ rujeolă. Deși vaccinul împotriva acestei boli e în schema națională de vaccinare, ROR (rujeolă-oreion-rubeolă), iar imunizarea se face după vârsta de 9 luni, copilul mort era nevaccinat la vârsta de aproape doi ani.

Cel puțin trei focare active de pojar din Euroapa sunt cauzate de exportul românesc de rujeolă, o spune Centrul European pentru Prevenirea si Controlul Bolilor  care a dat o alertă cu privire la virulența rujeolei din România.  

alerta rujeola romania

 

Pentru adepții Oliviei Steer iată o statistică a cazurilor de pojar din ultimii trei ani, sursa ECDC: 

2014 – 59 de cazuri

2015 – 7 cazuri 

2016 – 1890 de cazuri

Așadar să continuăm propaganda antivaccinării, că e eficientă!

 

This article has 160 comments

  1. Iosif

    Sunt doveze si pro si contra vaccinare.. Cred ca parintii sunt pusi intr-o situatie destul de complicata.. E greu de ales..

    • Armand

      Of, veșnica scuză. Care sunt dovezile anti-vaccinare? Dovezi din alea solide (că vacin => autism a fost demontat demult).

      Lucrurile stau cam așa:
      Șansa copilului de a muri de rujeolă e de 1%. Se vede statistic.
      Șansa de a suferi complicații grave sau deces din cauza vaccinului e de 0,01% – tot din statistici.
      Ca la pariuri – ce alegi?

      Eu mi-am vaccinat copiii, pentru că medical și statistic e soluția corectă.

    • ILIE

      Parintii care refuza vaccinarea au de ales in a fi decazuti din drepturile parintesti plus condamnare pentru rele tratamente aplcate mnorilor si vaccnarea copilului . Astea ar trebui sa fie optiunile . De fapt , parintii nici n-ar trebui intrebati ce parere au .

    • horia

      Nu , nu e. Nu sunt dovezi contra . Un parinte care nu si vaccineaza copilul e pur si simpluy un parinte pro=boala si o persoana care ar trebui decazuta din toate drepturile parintesti.

    • Billie Madeleine

      Eu am fost si sunt pentru vaccinare. Problema este ca nu am incredere in vaccinurile de azi…

    • Atti

      Bullshit. Nu sunt. Pur si simplu nu sunt.

      Uite, stii de ce sunt eu acum in viata? Pentru ca in copilarie, toti din jurul meu erau vaccinati. Eu, din cauza unei boli, eram atat de fragil, incat aveam interzis la tot si toate – mi-am primit vaccinurile doar pe la 10-12 ani. Dar am fost protejat de colectiv destul timp sa imi revin si sa fiu vaccinat cand deja se putea.

      Acum, cu toti imbecilii astia luminati, care cititi niste bloguri si sunteti convinsi de constipatia mondiala a lui Big Pharma, nu as avea nici o sansa sa ajung la 37 de ani.

    • am

      De-a lungul istoriei anumite molime au fact peste 600 milioane de victime, mai mult decat toate razboaiele de pana acum. Cu alte cuvinte, vaccinarea a salvat omenirea! Ce alta dovada mai clara ne-ar trebui???

    • Adi

      Daca, dupa lectura acestei statistici inca e greu de decis…..lasa-i nevaccinati!

    • UnIdiot

      Eu am idei mai futuristice. In tarile in care s-au eradicat bolile populatia sufera din ce in ce mai mult din urma faptului ca nu pot sa mai aiba copii. Oare o astfel de statistica a tinut cineva? Oare nu exista o legatura intre vaccinarile din copilarie si infertilitate? In plus eu sunt de parere ca este un focar sustinut, la noi in tara, ca pedeapsa ca nu ne supunem conspiratiei mondiale. Sau eradicat epidemii si mai grele in lume. Pe de o parte striga sus si tare ca omul nu tine pasul cu bacteriile si nu mai gasim tratamente pentru ele, pe de alta parte in loc sa se gaseasca metode sa intareasca imunitatea copiilor li se taie sansa de a-si dezvolta imunitatea vaccinandu-i. Ceva nu se leaga.

    • Eu

      NU EXISTA DOVEZI ANTI-VACCINARE! PUNCT!

    • Dorin

      Care dovezi contravaccinare, stimabile? Dvs si Olivia Steer sunteti mai deștepți decât Pasteur si medicii?
      Mergând pe ideile voastre, rabia si alte boli eradicate cu ajutorul vaccinurilor sunt simple glume si nu trebuie sa ne vaccinam? Stupizi, ignoranți cu aere de deștepți!

    • UnIdiot

      Toate bolile de care spuneti sunt boli aparute in era industrializarii si mai ales in zonele unde era saracie si igiena era precara. Daca s-ar spala lumea pe maini si la … mai des, daca s-ar curata orasele, daca nu ar mai fi poluarea atunci si aceste boli ar disparea. Toti spun cum au eradicat bolile vaccinurile dar cum au aparut aceste boli nu spun.

    • Mary

      Un medic imunolog mi-a zis ca stirile de genul asta sunt false platite de industria Pharma. A zis foarte clar si raspicat nu cumva sa ne vaccinam copiii pentru rujeola sau pojar!!!

    • Ana

      Iosif draga nu e greu de ales! multi oameni daca erau vaccinati nu faceau hepatita b! sora lui tata de la o poliomelita usoara a ajuns handicapata dintr-o fetita desteapta care promitea mult….. ce e asa de greu de ales? e usor de urmarit toti neavizatii pe internet si mai greu de crezut medicii? de ce va mai duceti la ei daca nu ii credeti?

    • o femeie

      acum 50 de ani se facea separat vaccin de polio (oral, o doza, nu 5 cate facui eu copilului), rujeola separat (loturi ratate, au fost bebelusi care s-au internat la 3 zile cu rujeola). TBC se face de 3 ori in viata, dispersat: nastere, 7 ani, 14 ani. Mai era o gamaglobulina in picior, durea ca naiba, dar nu stiu pt ce era.
      In comparatie, cativa ani vecina a facut 3 vaccinuri la implinirea de 1 an, adica 3 injectii, din care unul hexa valent, unul trivalent (din care numai partea de rujeola avea 20 de trunchiuri diferite – si vaccinul se schimba periodic!), si unul de hepatita A. Calculati singur cu cate tipuri de virusuri a venit in contact copilul, bonus aluminiul (care acum 50 de ani nu era folosit ca adjuvant, ci era o forma de calciu).

      Volumul de astazi e mare si nu e nicio urmarire pe termen lung a combinarii, ministerul sanatatii nu face teste de verificare a activarii in romania (cu teste de anticorpi inainte si dupa), nu sunt teste de alergii inainte (la segmentul de risc), desi producatorul recunoaste riscul de efecte secundare ministerul sanatatii neaga, traduceri de prospect incorect si taiat efecte secundare fix in foaia in romana etc.
      Ce sa mai credem? Si mai scosei din buzunar o gramada de bani pe ele!!!

    • Oana

      Esti un idiot, amice. Mor copiii, cum cacat sa fie greu de ales??? Daca dupa 20 de morti, inca te mai gandesti ca e greu de ales, esti un idiot si nu meriti TU sa traiesti. Futu-va-n gura, ba, cand luati antibiotice ca pe bomboane, nu va ganditi la efecte adverse, va gasi desteptaciunea fix la vaccin! Muriti!

    • ilon

      Concernul Merck a fost dat in judecata de doi cercetatori pentru falsificarea datelor referitoare la eficacitatea vaccinului impotriva oreionului, asa ca ce mi-e oreion sau rujeola? Cercetatorul care a creat vaccin antisida e la parnaie pentru aceleasi falsificari. Normal ca atticolele nu sunt traduse.

  2. Ionescu

    Ce rahat sa fie greu de ales? Cand oameni pregătiți, îți spun clar si raspicat sa-l vaccinezi? Se pare ca in România credem inca in puterea vracilor, nu a medicilor iar un neica nimeni, cu glas de vedetă parvenita isi face prozeliți înguști la minte care susțin sus si tare ca toata Europa e proasta iar ei detin adevărul absolut. Bine ca nu susține doamna Olivia ca pământul e plat, chiar daca oamenii de știință sustin ca e rotund. Sunt convins ca si atunci si-ar fi gasit adepți “destupati” la minte care sa îi susțină inepțiile. Ce sa fie greu de ales cand e in joc viata viața semenilor tai si a copiilor tai?

    • Dana

      Eu sunt o antivaccinista al carei copil a suferit de pe urma vaccinului. Ce alta dovada mai trebuie ca vaccinurile sunt cea mai mare eroare medicala???

    • ion

      Si tu ca un executant docil faci ce-ti spun oamenii “pregatiti”, onesti profesional bineinteles, Probabil ca si De Niro e o vedeta parvenita, ingust la minte care nu intelege ca autismul copilului sau nu are nimic de a face cu mercurul si aluminiul si cine mai stie ca din vaccinuri si se incapataneaza, dupa ce dupa presiuni mari a fost nevoit sa retraga de la festivalul filmului Tribeca un film despre efectele vaccinurilor, sa ceara o demonstratie stiintifica ca aceste vaccinuri sunt sigure pentru copii.

      Mda, exemplu tipic de om educat prin televizor si obisnuit dupa czeci de ani de comunism sa execute ceea ce ii dicteaza statul…

      Apropos, in Romania este legiferata folosirea exclusiva a sarii alimentare iodate. Unul dintre efecte este cresterea incidentei cancerului tiroidian cu 90%, nu stiu exact cifra. Ce au facut parlamentarii? Au dublat cantitatea de iod din sare…

      Ce imn are Romania? Desteapta-te romane?

    • seba

      oameni pregatiti ? 🙂 interesati de copilul tau ? 🙂 ma faci sa rad .

    • ileana

      Ocupam locul unu la bolile de plamani desi copii au fost vaccinati. Copii morti nu erau bolnavi de rujeola minciuni si propaganda platita de farma. Nu jucati cinstit

    • jjjjjj

      Cercetatorii si concernele mint, asta-i problema.

  3. Livia

    Cam multe cazuri cu copii sub 1 an imbolnaviti de rujeola. A continuat sa scada rata vaccinarii ROR din 2009 pana in 2014:
    http://www.cnscbt.ro/index.php/analiza-date-supraveghere/rujeola/257-analiza-sistemului-de-supraveghere-a-rujeolei-romania-2014/file

    Sunt curioasa cum vom incheia anul 2017.

  4. Diana

    Stiti care ii culmea? Pe vremea cand eram eu copil, nu exisra acest vaccin…si am facut toata clasa toate cele 3 bolile, pe rand…si nu a mai murit nimeni si nici atata tam -tam.pe tema asta nu s-a facut. Era ceva firesc sa fie epidemie de rubeola, rujeola sau oreion. Si am scapat cu totii si am aju s astazi adulti sanatosi si nevaccinati!!!

    • Dorina

      Eu am doi veri care s-au îmbolnăvit de rujeola ( mulți o confunda cu rubeola , varsatul-de-vânt ) si au făcut encefalita rujeolica . Ca urmare a acestei complicații ambii au epilepsie si retard mental grav ( practic cel care avea 2 ani are si acum la 40 de ani ,,mintea” de 2 ani )
      O alta complicație care apare la anii după ce boala a trecut este scleroza …

    • No one

      Culmea e ca exista vaccinul si pe vremea cand eram noi mici, toti am fost vaccinati si de aceea rujeola era sub o forma usoara. Vaccinul iti ajuta sistemul imunitar impotriva bolilor copilariei si ajuta corpul sa lupte cu boala si sa nu se ajunga la infectii, etc. Dar daca va ingropati capul in pamant si ganditi ca noi nu am avut vaccin pe vremea noastra inseamna ca gandirea unora este limitata. Ia uita-te atent pe mana sa vezi ce cicatrici ai de la vaccinuri. 😬

    • Pogacean Cristina

      Te contrazic,era vaccinul antirujeolic(in urma cu 35 ani,eu il am facut).

    • Billie Madeleine

      Asa este; dar pe atunci nu exista nici mega-afacerea farmaceutica. De aici au aparut si atatia “indignati”

    • Monica

      Bravo ok în sfârșit un răspuns pe sufletul meu!!

    • Maria

      Aveti dreptate! Am făcut toate bolile copilăriei : varicela, pojar, variola si scarlatina!
      Mi-am vaccinat copilul si tot a făcut rubeola si mai apoi rujeola! Din ce cauza? Vaccinul nu a fost eficient sau nu s-a făcut dozajul corect!! O sa ma gandesc bine daca ii mai fac următoarele vaccinuri !

    • V

      Probabil ca ati fost aia norocosi cu forme usoare. Mi-a povestit o bunica din familie cum i-au murit 2 copii de scarlatina. SUFOCATI ! Tanti esti plecata cu sorcova daca te iei dupa ce-ti aduci aminte selectiv. Eu unul nu-mi aduc aminte de niciun autist in tot cercul meu de prieteni, rude, cunostiinte, etc dar cunost direct 2 cazuri de oameni cu poliomielita si iarasi imi aduc aminte din copilarie cu intalneai la tot pasul oameni afectati de boala asta. Nu-mi aduc aminte recent sa fi vazut pe strada un om afectat de poliomielita dar “inteligenta” asta exploziva sigur for incepe sa reapara.

    • Elena

      Nu am încredere în vaccinurilor importate. Daca erau făcute de Cantacuzino nu as fi stat pe gânduri. Prea mare a fost coincidență intre perioada de vaccinare și sindromul hemolitic ureic la acei bebeluși din Arges.
      Nimeni nu își asumă responsabilitatea că vaccinurilor sunt sigure. Daca i de întâmplă ceva copilului nimeni nu răspunde. Fetița cea mare a fost vaccinata cu toată schema și a făcut o forma urâtă de rujeola, pe când fetița cea mica a fost vaccinata doar până la un an cu vaccinurile din schema și a făcut o forma ușoară de pojar. Când i-am zis Dr. de la spital cum de e posibil să facă forma asta gravă de rujeola daca a fost vaccinata? Mi-a răspuns,, și vaccinurile astea nu mai știi care sunt bune și care nu,,

    • Corina

      Dreptate ai…..numa ca în ziua de azi copiii sunt hrăniți cu lapte la cutie….adică cu formule….și o grămadă de prostii la cutie și la borcanele..cereale.,piureuri….prostii….a citit oare cineva ce conține acel lapte praf?copii din ziua de azi nu mai au contact cu mediul….cu germenii din mediu..cum aveam noi….practic nu au cum să-și dezvolte imunitatea.

    • Maria

      Corect!

    • Eu

      Draga mea, nu toate cazurile de rujeola duc la deces/sechele. E de ajuns un caz la 1.000.000 si si atunci merita vaccinarea. Poate acel caz sa fie chiar copilul tau. Nu inseamna ca daca tu ai scapat, toti scapa fara urmari…

    • ana

      epidemia a existat si exista,dar ceea ce nu pricepeti domnilor “specialisti”este ca se moare!!!dumneata ai copiii sănătoși datorită părinților constienti care au vaccinat copiii pana acum,dar daca se înmulțesc persoanele cu studii de specialitate dobândite pe nu stiu ce site-uri nu va mai fi asa.

    • Marcel

      Diana, ai dreptate, bun argument. Insa pe atunci nu aveam atatea chimicale in jurul nostru, junk food, zahar, copii stateau la soare, faceau sport.
      Problema parintilor moderni este ca prefera sa faca un vaccin si apoi sa duca copilul la fast food. Majoritatea dintre ei le dau copiilor de 1-2 ani mancare preambalata, soia, paine, uleiuri rafinate, margarina, barnza topita, etc. Oare nu vede nimeni de ce organismele lor nu pot lupta cu boala?

      Anyway, probabil ca o sa primesc N injuraturi ptr comentariul meu iesit din comun.

    • aura

      bine punctat…fac parte din aceeasi generatie

    • mihai

      bun principiu . daca eu m-am chinuit si am scapat , acelasi lucru trebuie sa pateasca si copilul meu . as prefera sa nu

    • Nicoleta

      Cu tot respectul, se vede că nu sunteți informată riguros. Și eu am făcut toate bolile copilăriei în primii ani de școală și, în urma oreionului, am rămas cu surzenie totală la nivelul urechii stângi și un handicap pe viață. O formă violentă de oreion, care astăzi s-ar putea evita prin vaccinare…

    • Madalina

      Corect.am facut toate bolile copilariei nu am fost vaccinata si hopa !sunt vie !

    • seba

      Sunt de acord cu dumneavoastra . Pe vremea lui Ceausescu , Big Pharma nu avea acces la imbogatire pe spatele a 22 de milioane de oameni. . in prezent , si din cauza atitudinii domnisoarei Paula Rusu exista oameni care vor sa ne decada din drepturile parintesti pentru ca BIG PHARMA prin terti le intuneca judecata . Pacat ca se uita multe lucruri care erau normale prin anii 70-80 , dar care au devenit anormale in prezent. In curand nu vom mai avea voie nici sa mancam natural ci doar ce ne ofera marile corporatii.

    • seba

      asa e/. lumea uita ca acuma 40 de ani – cand eram eu copil la scoala , faceai bolile copilariei – pojar si alte boli cu bubite. si iti faceai singur anticorpi.

      acuma bagi in copilul tau mai multe vaccinuri ca inainte. copiii sunt tratati ca niste fulgi de nea , ca si cum omenirea asta nu are abilitati de supravietuire . nu stie sa isi faca anticorpi la majoritatea bolilor chipurile care le poti face si sa mori. pai chiar asa de usor se moare sau apar efecte care sa iti afecteze dezvoltarea ?

      eu cred ca procentul de a avea probleme de sanatate e mai mare de la vaccinurile care le facem copiilor decat de la bolile in sine.

      in plus se invrajbeste si populatia , copii nevaccinati aparand ca ciumati .
      ca si cum cei vaccinati nu sunt protejati de vaccinurile facute.
      pai daca nu ii protejeaza acele vaccinuri , de ce sa ne fortati sa le facem si copiiilor nostri vaccinurile alea daca nu sunt bune de nimic ?

    • Oana

      Cred ca în 82 sau 83 au murit 400 de copii de rujeola. În perioada aia în orice caz. Mi-a rămas numărul în minte și ideea ca S-a intamplat când eram mica. Deci nu as spune ca nu a murit nimeni. Și iar nu as raporta lumea întreagă la o experiență unică și singulara,a mea. Dacă nu vi S-a intamplat dumneavoastră nu înseamnă ca sigur nu S-a intamplat altcuiva.

    • o femeie

      acum 38 de ani era vaccin antirujeola, produs in Romania, am fost vaccinata.

    • ileana

      Daca copii sunt vaccinati de ce fac boala? Din copii morti de rujeola cinci erau vsccinati, unu setopozitiv unu malformat vreo 5cazuri erori medicale ex congestie cerebrala cinfundata cu rujeola si un trtraplezic. O fetita multiopetata, si tot asa.

  5. Cristi

    Am fost adeptul vaccinarii de cand a aparut copilul in viata noastra. Am respectat toata schema nationala, plus alte doua recomandari extra ale medicului pediatru. Cu mare incredere mergeam la fiecare internare de dupa vaccin si priveam cu mare multumire cum medicii schimbau antibiotic dupa antibiotic si ridicau stiintific din umeri in cele doua saptamani de febra 40 dupa FIECARE vaccin. Dupa ROR de la 13 luni (intarziere pe motiv de raceala) am renuntat la alte vaccinuri. Nu stiu daca am luat decizia buna, nu sunt adeptul nimanui, ci doar a starii de bine a copilului. Nu contest eficienta vaccinurilor, doar ca in cazul nostru ceva nu a mers bine. Vreti sa ma acuzati, va rog, dar puneti-va in locul meu si luati-va copilul de mana si mergeti la vaccinare stiind ce s-a intamplat in trecut. Puteti?

    • Billie Madeleine

      Din nefericire, cei care ar trebui sa auda, nu vor sa o faca. Dar ei striga tare, ca sa nu auda nici altii.

    • Lavinia

      Toti am fost vaccinati acum 40 -50 de ani si multi am facut febra, infectii in zona unde s-a facut vaccinul-eu am o cicatrice serioasa pe coapsa stanga! Si am facut bolile copilariei, dar in forme usoare, acum sunt un adult sanatos care de zeci de ani nu a mai inghitit un antibiotic! Alegeti ce vreti pentru copilul dumneavoastra, ca doar asa e democratic acum…

    • Cineva

      Nu comparati vremurile de azi cu cele de acum 40-50 de ani. Acum totul este o minciuna, nimic nu mai e de calitate. Dorinta de a face bani e mult mai mare decat dorinta de a face bine!

    • Bogdan

      Draga Cristi, febra aparuta dupa vaccinare este normala si sa-ti spun de ce. Sa luam exemplul hexavalentului. Sunt 6 virusi, morti sau atenuati care intra in contact cu organismul. Rolul este ca organismul sa-i cunoasca si sa-i recunoasca pe viitor, chiar daca acesti virusi isi vor schimba structura. E o lupta acolo, in corpul bebelusului si asta e reactia organismului, febra. Nu e neaparat ceva rau. Trebuie mentinuta in anumite limite, 2,3 zile cat se manifesta. Este coplesitor, poate, pentru un parinte, dar gandeste-te la beneficiile viitoare. Apropos, am si eu un bebelus de 1 an, si a facut si el febra la vaccinuri, dar nu ma indoiesc de beneficii.

  6. Daniel

    Iar asta de aici e, din pacate, o propaganda pro vaccinare, pentru ca omite sa spuna ceea ce doctorii implicați în epidemie și cu capul limpede au spus (pentru cine are urechi de auzit): marea majoritate a cazurilor au fost copii care au luat boala fie până (!) la vârsta vaccinării, fie a căror vaccinare a fost amânată pe motive medicale

    • Livia

      http://www.cnscbt.ro/index.php/informari-saptamanale/rujeola-1/644-situatia-rujeolei-in-romania-la-data-de-24-02-2017/file

      Da foarte multi sunt sub 1 an sau care nu au fost vaccinati din diverse motive dar ar fi fost protejati de imunitatea de grup daca rata vaccinarii nu ar fi scazut sub 90%. S-au imbolnavit si cei care erau eligibili pentru vaccinare si care ar fi trebuit sa fi fost vaccinati dupa varsta de 1 an conform schemei recomandate si de la ei a pornit epidemia, de la cei nevaccinati din cauza refuzului neintemeiat al parintilor.

    • Billie Madeleine

      Evident. dar daca spunem adevarul, cum ne mai vindem ce avem noi de vanzare?

    • Alina

      Cred ca tu nu intelegi.S-au imbolnavit copii sub un an pentru ca nu mai exista acea imunitate de grup.Daca tu nu vaccinezi copilul si eu nu-l vaccinez si tot asa se pierde acea imunitate si astfel se imbolnavesc si cei mici.
      Eu mi-am vaccinat fetita conform schemei si a facut si febra si are si un semn destul de mare pe umar de la vaccinul pentru hepatita B,de exemplu.
      Ma gandesc cum s-ar fi manifestat boala daca ea a avut reactia asta de la vaccin.
      Eu sunt de parere ca toti copiii trebuie vaccinati si nici un studiu facut recent nu imi va schimba parerea.

    • o femeie

      Alina, in 2005 era acoperire vaccinala de 97% si au fost in Romania cateva mii de imbolnaviri asadar imunitatea de grup nu functioneaza in cazul asta.
      Problema este ca acum a venit in Romania un nou virus, tulpina D4 (genotype B3) aparuta de vreo 2 ani, si care nu e acoperita de vaccin (recitit prospectul de acasa si vad ca copilul meu nu e imunizat, intrebat medic etc) pe cand in trecut in Romania colcaia genotype B3.
      Asta e raportul specialistilor europeni conform testelor de laborator, nu conform ce vor sa ne vanda http://ecdc.europa.eu/en/publications/Publications/27-02-2017-RRA-Measles-Romania,%20European%20Union%20countries.pdf

      Vo rog, cititi prospectele la produsele care le cumparati: sunt banii vostri, supriza pt voi este, producatorul nu reda banii pentru un vaccin ineficient ( apropos, v-ati testat anticorpii? ).

    • ileana

      N-am reusit sa intelegce-ai scris.

  7. Ana

    Toate sunt pareri.Nu se spune adevarul.Copiii care s-au inbolnavit nu au fost toti navaccinati.E adevarat ca pe vremea mea nu erau aceste vaccinuri si copiii faceau bolile copilariei dar aveau o imunitate buna.Nu mancau atatea euri si carne in doua cu hormoni de crstere si tot felul de vaccinuri de animale.Copiii mei au facut toate bolile copilariei cu febra dar au stat in casa feriti de vant si de microbii din atmosfera,de colectivitate si totul a fost fbine.Nu am dat copiilor conseve,si animalele nu erau crescute cu hormoni.Nu va intrbati de ce atati copii cu cancer?Ce vaccin ar trebui facut.Nimeni nu spune nimic.Veniti-va in fire ca nu vaccinarea scapa copiii de boli ci o hrana sanatoasa fara euri,hormoni etc.Acum 40 ani copiii pana la 1an nu faceau nici un fel de boala erau imuni .Acum de ce fac?Vina e ce mancam.Asa ca FIECARE RASPUNDE de copilul lui si nu mai judecati.Totul e bisnis in farmaceutica.Au murit copiii care au fost vaccinati si nu s-a facut atat tamtam.Care nu poate hrani copilul sanatos SA_L VACCINEZE.

    • Tanase

      Poate au fost vaccinati incomplet
      La fel de grav.
      Copiii, pe vremuri, mureau pe capete, cu toata hrana dvs sanatoasa. Stiti care era rata de supravietuire pe vremuri? Sau speranta de viata? Stiti ca se murea de TBC, pneumonie, holera, febra tifoida, rubeola, rujeola, poliomielita, difterie, tuse convulsiva sau rabie?? Daca va musca un caine turbat ce faceti? Va feriti de vant si sperati o vindecare sau va vaccinati? Strabunica mea a avut 11 copii si au ajuns maturi doar 5. Cam asa se traia pe atunci
      .Stiti ca in lume erau sute de mii de cazuri de polio pe an si acum sunt in jur de 1000? Credeti ca e de la hrana bio, nu? Sa vedem ce faceti daca ai dvs copii fac aceste boli la maturitate sau cand au sotie gravida , de ex? Cum ii protejati atunci? Stiti ca o gravida poate pierde sarcina in cazul unei astfel de boli? Va asumati si asta?

    • Marcel

      De acord!

    • Dom Semaca

      Domnu’ Tanase, vorbiti prostii. In trecut se murea foarte mult la nastere. Se mai murea mult din accidente si din cauza lipsei igienei si infestarii apei potabile.
      Acum sunt oamenii nemuritori? Sau macar mai putin bolnavi? Nu mai mor copii? E foarte ingrijorator faptul ca au crescut abrupt cazurile de cancer la copii, de diabet, autism, boli autoimune etc., boli care in trecut apareau doar la adulti.

      Pana la urma sunteti liber sa credeti ce vreti si sa faceti ce vreti cu corpul dvs. si al copiilor dvs. Dar nu aveti dreptul sa ii obligati pe altii.

    • ileana

      Ba acum 50 de ani animalelor li se dadeau medicamente si vaccinuri ca si acum ba mancau si animelele moarte de boli adaugate in furaje, stiu de la socru, a lucrat la o ferma. Cum sa nu, puii porcii au primit medicamrnte cu pumnu altfel nu cresteau. Scoteau puii de taiat la 2luni in loc de sase.

  8. Tanase

    Dna Steer este o inculta, de fapt. Oameni care “se inchina” la ceva ce nu inteleg si stiu. O comunitate supravietuieste prin vaccinarea colectiva. Dna Steer isi tine copiii departe de proteine animale, de exemplu…sau cel putin asa sustine . Poliomielita nu este eradicata. Ea e scazut insa enorm dupa vaccinarile colective. Ceea ce nu ia in calcul dna Steer este ca fiii ei se pot imbolnavi oricand de boli grave in momente cand aceste boli pot cauza efecte grave. Daca spera la imunitate pentru polio e naiva, ca sa ma exprim frumos. Ea este o persoana vaccinata. Noi toti, la fel. Eu, ca medic, ma vaccinez pentru Hepatita B. Stiu ca sunt si efecte secundare (intr-un procent mic), dar prefer acest efect, decat hepatita B. Copilul meu este vaccinat corect, dar la ea la scoala sunt copii nevaccinati care au venit cu rubeola si varicela. Varicela am luat-o si eu, la 35 de ani, de la o fetita din clasa ei. Am ajuns cu tensiune 19 (de la 10), puls 110, febra 40,8 si suspecta de encefalita. Totul pornind de la un copil nevaccinat. Propun sa nu fie primiti in colectivitate si sa plateasca spitalizarea in cazul internarii cand vorbim despre o boala pentru care se recomanda vaccinarea. Trebuie sa fim protejati ca si pana acum si procentul vaccinarii sa depaseasca 90%.

    • Andrei

      Eu nu ma exprim la fel de elegant. Ca mor nevaccinatii, mi-e indiferent pana la urma, e selectie naturala. Dar ca nevaccinatii raspandesc virusul de la om la om iar astfel virusul sufera mutatii in fata carora vaccinul copilului meu nu mai are nici o putere… atunci am o problema. Si chiar si daca virusul nu sufera mutatii, copilul meu e prea mic pentru unele vaccinuri si e supus riscului la fiecare vizita in parc, in mijlocul de transport in comun, la supermarket etc. Pai nu vrei sa-ti vaccinezi copilul, atunci tine-ti, tata, plodul in padure, ca eu nu vreau sa am nici un contact cu el. Astia care refuzati vaccinul, sunteti niste imbecili care nu meritati sa traiti intr-o societate, ca oricum nu contribuiti cu nimic la dezvoltarea unei comunitati, din contra, vreti sa va intoarceti la 1800 toamna, sa ne tratam cu radacini si sa asteptam de la Domnul sa ne vindece.
      Daca te musca un caine sau ti se zgarie plodul in parc intr-un obiect ruginit, ok, e dreptul tau sa refuzi vaccinul, ca mori de prost si nu ma afecteaza pe mine. Dar daca refuzi sa faci vaccin impotriva unor boli contagioase care pun in pericol intreaga societate, atunci asta devine si problema mea.

    • ion

      Draga Andrei, din partea mea poti sa-ti indopi copii cu vaccinuri cu mercur, aluminiu, ADN de maimuta si porc, cu apa fluoridata, sare iodata si iti mai dau cate exemple doresti. Dar nu ma forta sa fac si eu aceleasi lucruri cu copilul meu.

      Avantajul in America este ca oamenii sunt inarmati si au prostul obicei ca atunci and cineva ii raneste personal, sau pe cineva drag lor, sa-si piarda mintile si sa se duca peste cel vinovat si sa-i zboare creierul. Europa marxista e mult mai docila, motiv si pentru care este invadata de musulmani ce le violeaza nevestele si fetele si reactia este zero…

      Avea dreptate cineva, selectia naturala functioneaza, mai ales prin prostie si fudulie, ca merg bine impreuna…

      Mi-a placut sloganul tau: ” Trebuie sa fim protejati ca si pana acum si procentul vaccinarii sa depaseasca 90%.”
      Traiasca partidul si conducatorii lui luminati care ne vor binele! Traiasca planul cincinal!

    • Vasilica

      Tanase, mai taci draq, ca ingheata apele la cat minti!
      Ba Tanase, eu nu cred ca esti medic, ci un manipulator prost platit!

    • sempre

      pai daca ai fost vaccinat de ce ai facut in asa forma urata,doctore?

  9. Marian

    Paula Rusu confunda jurnalismul cu PROPAGANDA! Sa-ti fie rusine!

    • Bogdan

      Domnule Marian, Olivia Steer si-a vaccinat copiii. La intrebarea directa daca si-a vaccinat copiii, a raspuns de fiecare data ca nu este vorba de persoana ei si despre ce face ea. Daca tot sunteti conspirationisti, de ce nu puneti la indoiala informatiile venite de la ea, fara pregatire medicala? Olivia Steer nu face propaganda antivaccinare?

  10. Ion

    Citesc cu interes comentariile la acest articol al Dnei Paula Rusu si trebuie sa recunosc ca ma surprinde tonul, atat al articolului cat si al comentariilor. Precizez ca sunt plecat de 22 de ani in SUA, am doi copii, unul vaccinat pana la 6 luni, al doilea fara nici un vaccin. Slava Domnului in SUA, in marea majoritate a statelor, parintii inca au un cuvant de spus in ceea ce priveste tratamentul copiilor si discutiile nu sunt nici pe departe atat de vitriolice. Ai anumite drepturi, “binele” nu se face cu forta cu toate ca si aici, sau mai ales aici, se aplica metodele dialectici haegeliene pentru a promova anumite agende.
    Exemplu clasic 9-11, si apoi adoptarea anumitor legi care pur si simplu desfiinteaza drepturile la viata privata ale cetateanului, abia acum aflam prin wikileaks cat de mult s-a raspandit aceasta caracatita numita CIA, samd.
    Alt exemplu la fel de clasic este deschiderea granitelor SUA care, sub Obama, au permis accesul a zeci de milioane de imigranti din lumea a treia fara o triere riguroasa. Acestia au adus tot felul de boli cu ei, de aici “necesitatea” vaccinarii obligatorii, vezi California, samd.
    Pana si Trump ridica un semn de intrebare, in anii 40 se faceau 2 vaccinuri, unii copii primeau 4 doze pana la 2 ani, niciodata nu se amestecau.
    In anii 80 se faceau pentru DTP, Polio si MMR, unii copii primeau 8 doze pana la 2 ani, niciodata mai mult de 2 doze o data!
    In 2012 pana la 6 ani un copil primea 49 de doze a 14 vaccinuri, daca urma schema recomandata.
    De Niro, al carui copil e autist, tocmai a anuntat ca ofera $100000 celui ce demonstreaza stiintific ca mercurul din vaccinuri nu are efecte nocive.
    Centers for Disease Control and Prevention (CDC) din SUA au fost nevoiti sa admita ca 98 de milioane de americani au primit vaccinuri polio in anii 50 si 60 contaminate cu SV40 care produce cancer.
    As putea aduce mai multe exemple, dar intrebarea mea este pentru cei care sunt , mai mult sau mai putin pentru vaccinarea fortata in numele “greater good”: imi garantati ca vaccinurile sunt complet sigure pentru copilul meu? Si sunteti direct raspunzatori daca se intampla ceva rau copilului? La aceasta intrebare, medicii din SUA, pleaca capul jos si incheie discutia…
    Trebuie sa fim naivi sa credem ca toate chimicalele din alimente, care provoaca cancer, ajung acolo doar din lacomia si neglijenta producatorilor. Vaccinurile cu mercur, samd.

    • constantin

      De cand au aparut vaccinurile in lume, multe boli contagioase au disparut sau si-au redus frecventa. O afirma toate statisticile. Vaccinurile au salvat mii de vieti. Ca sa fie cat mai eficienta, vaccinarea trebuie efectuată întregii populatii vizate (copii, tineri etc).
      Au aparut din pacate si rare efecte adverse, pe care doctorii le stiu si nu le ascund. Cineva responsabil pentru sanatatea publica trebuie sa aleaga: daca un vaccin salveaza o mie de vieti si are efect rau in doua cazuri, ce decid? Desigur raul mai mic.
      Toti dorim vaccinuri perfect sigure si eficiente. Dar intotdeauna exista un risc mai mic sau mai mare. Chiar si medicamentele cele mai eficiente au o lista de efecte secundare nedorite pe care le gasim în prospectele care însotesc doctoriile. Ce facem? Nu mai luam un antibiotic cand suntem grav bolnavi, din cauza listei de efecte secundare posibile? Nu cred.
      Desigur fiecare doreste sa fie liber sa-si hotarasca viata. O face pe riscul lui. Exista oameni care refuza transfuzia de sange. E dreptul lor. Dar eu am vazut oameni care au murit de hemoragie după ce au refuzat transfuzia. Nu comentez.
      Dar cand este vorba de boli infectioase cu raspandire mare în populatie, libertatea individului este limitata de dreptul la sanatate si la viata a restului populatiei.
      Decizia de a vaccina sau trata o persoana bolnava contagioasa nu sta in mana unui individ ci este dreptul si obligatia întregii societati, prin reprezentantii ei.
      S-a scris despre pedagogul bolnav de tuberculoza care lucra la un internat de fete si le-a infectat distrugandu-le viata. De curand s-a raportat infectarea unor elevi dintr-o scoala din capitala cu microbul tuberculozei. Acum se raporteaza epidemia de rujeola in Europa. Ce facem? Stam si ne certam cu argumente discutabile sau hotaram in interesul intregii societati?
      Oricine are dreptul sa-si hotarasca liber viata, daca nu afecteaza dreptul celorlalti la viata. Individul care doreste sa fie total liber se poate retrage in padure sau in pustiu. Daca vrea sa ramana in societate, este obligat sa respecte si dreptul celoralti.
      Daca exsta indoieli asupra calitatii unui vaccin, sa cerem factorilor responsabili calificati sa clarifice problema. Dar trebuie sa respectam decizia lor.

    • Aurelia

      Big like

    • ion

      Va multumesc pentru raspuns Dl Constantin,
      Din pacate nu ati raspuns la nici una din intrebarile mele ci ati preferat sa scrieti niste generalitati. Daca copilul dumneavoastra este vaccinat, nu poate fi pus in pericol de copiii nevaccinati. Cel putin asa ar trebui sa fie. Realitatea sta cu totul altfel, au fost epidemnii printre copiii vaccinati exact impotriva bolilor pentru care fusesera vaccinati. Ceea ce demonstreaza ca voi injecta copilul cu zeci de doze, cu tot felul de chimicale, riscand efecte adverse, fara a avea macar siguranta ca acestea isi indeplinesc scopul.

      Repet intrebarile:
      Mercurul, ADN-ul de animale, samd. din vaccinuri este nedaunator?
      Imi asigurati dumneavoastra siguranta copilului dupa vaccinare? Sau mai bine zis, iti pui dumneata capul, cariera, samd. in perciol? Nu! Toti se ascund in spatele statului cand e vorba de raspundere.

      Este normal sa faci unui copil de sub un an un vaccin hexavalent? Si sa-l injectezi cu zeci de doze in primii ani de viata?

      Credeti ca reducerea bolilor contagioase nu a cunoscut o reducere drastica si datorita inbunatatirii conditiilor de viata, a igienii, alimentatiei corespunzatoare? Doar vaccinurile au realizat acest lucru?

      Ati pomenit de tuberculoza. In 2012 cand copilul meu s-a nascut in Romania, a fost vaccinat la nastere, fara a mi se spune, contra tuberculozei. Exact cand s-a hotarat falimentarea Institutului Cantacuzino si inlocuirea vaccinului romanesc cu cel adus din Danemarca care a provocat sute de reactii negative. Sunteti la curent cu ce s-a intamplat atunci?

      Nu mai vorbesc de promovarea desantata a vaccinului HPV la fetite de 12-13 ani, fara o viata sexuala activa, cu toate ca in Anglia Gardasilul a nenorocit sute, daca nu mii de fetite. Japonia si Austria printre alte tari, au sistat recomandarea acestei vaccinari.

      In Italia, la Milano, un baietel ramane cu autism si leziuni permanente ale creierului in urma vaccinarii cu Infanrix Hexa, a infamoasei companii GlaxoSmithKline. Un vaccin hexavalent, trei doze pana la un an!!! Curtea din Milano a acordat castig de cauza parintilor hotarand ca mercurul si aluminiul din vaccinuri au cauzat imbolnavirea copilului. Sute daca nu mii de astfel de cazuri.

      Iti asumi dumneata raspunderea? Daca copilul meu ramane o leguma pe tot restul vietii, pot sa vin sa-ti crap capul pentru ca mi l-ai nenorocit pe viata?

      Exista un program de depopulare a planetei, prin otravirea alimentelor cu tot felul de chimicale, vaccinuri cu mercur, aluminiu, ADN de animale care provoaca cancer cum s-a intamplat in anii 50, samd? Prin fluoridarea apei?

      Exista cumva un interes un interes al megacorporatiilor farmaceutice de a nu vindeca bolile ci doar de a le “trata”, asigurandus-i astfel venituri substantiale si de lunga durata? Sunteti la curent cu excursiile gratuite si alte “perks” primite de medici de la aceste companii?

      Am pomenit toate astea ca sa intelegeti putin si diferenta dintre mentalitatea socialist/comunista inca prevalenta in Romania si in general Europa, ca o noua forma a marxismului acum postsovietic, si modul de gandire democratic american unde esti tras la raspundere direct si nu te poti ascunde in spatele statului atotputernic.

    • V

      Prietene Ion, mercur contine inclusiv celebrul ton si se mananca “la greu” pe fata pamantului. Depinde sub ce forma si in ce cantitati ajung anumite substante in tine. Vezi ca ai cantitati de mercur in sange “by default”. Fugi repede si la tribunal si da-ti mamica in judecata ca de la ea le ai.
      Ma uit cu furie la tot felul d eimbecili care stiu mai multe decat specialisti pe domeniile lor.
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Mercur_(element)#Fiziologia_uman.C4.83

      “Rol biologic
      Fiziologia umană
      Cu toate că este prezent în construcția tuturor organismelor vii, datorită volatilității sale ce îi permite infiltrarea în acestea, mercurul nu prezintă nici un rol biologic.[64] Cantitatea ingerată este de 3 micrograme pe zi în rândul adulților, iar în cazul copiilor este de 1 microgram/zi.[64] Solurile utilizate în agricultură pot conține 0,2 ppm de mercur, pătrunzând în alimente precum morcovii, cartofii și ciupercile, acestea din urmă conținând până la 1 ppm sau mai mult.[64]”

    • ion

      Dragul meu V,
      Degradarea limbajului pe care il folositi denota o lipsa de argumente. Aceeasi scuza o aduceau si cei ce suporta industria nucleara si incearca sa ne spuna ca Fukushima, cu mult peste catastrofa de la Cernobil, este in regula. Ca vezi Doamne si radiografiile ne iradiaza, si zborul cu avionul, samd. Toate au efect cumulativ, si radiatiile, si mercurul, samd. Deci, tocmai pentru ca nu suntem imbecili, ne ferim de ceea ce este daunator. Asa ca “logica” dumneavoastra ca si pestele contine mercur, parca nu este recomandat femeilor gravide, pica!

      De Niro va asteapta cu premiul de $!00000, tocmai ati demonstrat ca este safe? 🙂

      Intreabarea e clara, e acest mercur , aluminiu, ADN cancerigen din vaccinuri pus cu un anumit scop acolo? Apa fluoridata, sarea iodata, samd? De ce va prefaceti ca nu pricepeti?

      Nu e bine sa va infuriati, incercati sa ramaneti calm cand e vorba de sanatatea copilului dumneavoastra. Ne pomenti de specialisti. Care? Medicii cumparati de megacorporatiile farmaceutice? Ziaristii controlati si cumparati de tot felul de servicii, grupuri de interese, samd?

      Vad ca toti ocoliti intrebarea referitoare la programul de depopulare a planetei. Nu mai e conspiratie de demult, ni se spune pe fata.

    • Paula Rusu

      Stiti, Ion, si un algocalmin poate avea efecte adverse. Intrebati vreodata ce e in sicla aia cu oua sparte vanduta in hipermarketurile americane? Intrebati vreodata fermierul ce ingrasamant a pus salatei si daca vor fi direct raspuzatori daca vi se inimapla ceva rau vreodata? Asa e teoria dvs. Intre timp in Romania mor copii din cauza pojarului, credeti ca e firesc?

    • ion

      Stiti, Ion, si un algocalmin poate avea efecte adverse. Intrebati vreodata ce e in sicla aia cu oua sparte vanduta in hipermarketurile americane? Intrebati vreodata fermierul ce ingrasamant a pus salatei si daca vor fi direct raspuzatori daca vi se inimapla ceva rau vreodata? Asa e teoria dvs. Intre timp in Romania mor copii din cauza pojarului, credeti ca e firesc?

      Dna Rusu,

      Eu am pus niste intrebari foarte la obiect, de ce divagati? Putem discuta si despre ouale sparte din America, algocalmin, samd?

      Repet intrebarile la care vad ca toti pro-vaccinistii refuza sa raspunda:

      Mercurul, ADN-ul de animale, samd. din vaccinuri este nedaunator?
      „Este posibil ca autismul sa apara ca urmare a expunerii la o sare de mercur, thimerosal, continuta in vaccinuri, mai ales in urma efectuarii unor vaccinari multiple. […] Astazi nou-nascutii si copiii sunt inca expusi la doze reduse de mercur atat prin dieta, cat si prin alte forme de poluare a mediului sau prin vaccinuri, in care thimerosalul este utilizat drept conservant si injectat in mai multe reprize direct in sange.” (vezi textul în original, în fotografia de mai sus). Dictionar Medical Ilustrat de la A la Z. “Proiect apreciat de Colegiul Medicilor din România”, ediția a 2-a, editura Litera, la pagina 7.”

      Imi asigurati dumneavoastra siguranta copilului dupa vaccinare? Sau mai bine zis, iti pui dumneata capul, cariera, samd. in perciol? Nu! Toti se ascund in spatele statului cand e vorba de raspundere.

      Este normal sa faci unui copil de sub un an un vaccin hexavalent? Si sa-l injectezi cu zeci de doze in primii ani de viata?

      Credeti ca reducerea bolilor contagioase nu a cunoscut o reducere drastica si datorita inbunatatirii conditiilor de viata, a igienii, alimentatiei corespunzatoare? Doar vaccinurile au realizat acest lucru?

      Exista un program de depopulare a planetei, prin otravirea alimentelor cu tot felul de chimicale, vaccinuri cu mercur, aluminiu, ADN de animale care provoaca cancer cum s-a intamplat in anii 50, samd? Prin fluoridarea apei?

      Exista cumva un interes un interes al megacorporatiilor farmaceutice de a nu vindeca bolile ci doar de a le “trata”, asigurandus-i astfel venituri substantiale si de lunga durata? Sunteti la curent cu excursiile gratuite si alte “perks” primite de medici de la aceste companii?

    • Lili

      Asa minciuna! In America nu iti primeste copilul la scoală dacă nu este vaccinat.Poti sa faci orice dacă nu are fisa de vaccinare completă stă acasa .Banuiesc ca nu ii duceți la scoală.

    • ileana

      Piate asta a fost si ideea, aducem imigranti sunt bolnavi trebuie sa-i vaccinam si va vaccinam si pe voi ca stati cu ei. Omana de hoti si de nemetnici au pus la cale toar astea.

  11. cristina

    Din pacate vaccinul ROR se face la 1 an si ofera imunitate 2.5 – 3 ani, adica pana introduci copilul in colectivitate. Cam ce rost are sa-l faci si sa ai un mare risc de autism mai ales la baieti? Nimeni nu spune acest lucru. De ce in gradinita sunt epidemii de rubeola la 4-5 ani? Abia la 6 se face a doua doza de Ror. Nu stiu cine este Olivia Steer si nici nu am timp sa-i urmaresc ineptiile. Doar am intrebat medicul: pana cand este imunizat si mi-a spus ca pana la maxim 4 ani. Nu am vazut rostul vaccinului la acea varsta. Eu am facut toate formele de pojar, iar aceste vaccinuri nu ofera imunizare pe viata. Copiii vaccinati vor face ca adulti cand formele sunt mult mai complicate si mai grave.

    • L

      Nu o judeca pe Olivia Ster fără sa o cunoști. Comentariul tău este de aceeași părere cu Olivia…

    • o femeie

      Sa vedeti 40 de cazuri in 2016 de oreion, la Harvard. Toti dublu vaccinati.
      Tot ce au facut a fost sa le recomande studentilor sa nu se mai pupe intre ei.
      Aia tocmai au descoperit contraceptia….oreion e boala care lasa sterilitate daca e facut de la adolescenta incolo.

      Surpriza dentistei care post vaccin hepatita B (vaccin la toata familia) a facut teste de anticorpi: la niciunul nu s-a activat. No, asta se vinde in Romania.

    • ileana

      Daca copii sunt vaccinati pentru boli de plamani de ce ocupam locul unu la incidenta?

    • ileana

      Daca vaccinurile produc anticorpi, a verificat cineva asta? Ati verificat copii daca au anticorpi dupa vaccinare?

  12. Bogdan

    Cateva studii care ar putea sa va ajute sa intelegeti vaccinarea ROR si daca merita s-o faceti sau nu!
    https://www.facebook.com/notes/popa-bogdan/pojarul-si-vaccinarea/10210132244214425

  13. Emil

    Numai idioții nu își vaccinează copiii. Din păcate părinții lor au fost mai inteligenți.

    • L

      Crezi că jignirile sunt argumentele celor ce au dreptate? Sau crezi că pot convinge pe cineva astfel de “argumente”? Orice idiot poate să jignească. Dar un om inteligent aduce argumente.

    • ileana

      folosesti aceeasi claviatura cu jurnalista? Sunteti aceeasi persoana? Multiple nik-uri? Pai nu-i corectt

  14. Oana

    Cititi “Vaccinurile si autoimunitatea”, la care au contribuit vreo 70 de imunologi din toata lumea.

    • Ana

      Draga Oana, in opinia celor cu atitudine agresiva PRO VACCINARE, cei 70 de imunologi, Andrew Wakefield si altii sunt cartofari, tarani inculti care nu au habar de medicina….
      Noi, cei ce avem dubii in privinta vaccinari percepem fenomenul in 2 tabere:
      1 – tabara medicilor care produc vaccinurile si au interes sa le vanda
      2 – tabara medicilor (la fel de pregatiti ca si cei din tabara 1) care nu au nici o legatura cu fabricarea acestor vaccinuri
      Noi tindem sa ii credem pe cei din tabara 2, pentru ca pun pe masa multe dovezi clare care combat categoric acel 0,001% risc ce apare pe prospect..

    • ion

      Probabil ca aveti incredre si in studiile “impartiale” care demonstreaza ca erbicidele Monsanto, semintele modificate genetic, sunt perfect sigure pentru sanatatea noastra, nu? Cu toate ca un studiu francez, retras apoi la presiuni enorme, a aratat ca sobolanii hraniti cu porumb modificat genetic marca Monsanto au dezvoltat tumori canceroase oribile.

      Tot francezii intorc spatele vaccinurilor in numar din ce in ce mai mare cu un procentaj mare al medicilor ce pun la indoiala siguranta si eficacitatea vaccinurilor.

      “Between 2005 and 2010, the proportion of French people in favour or very in favour of vaccination dropped from 90% to 60% (2013 INPES Peretti-Watel health barometer). The percentage of French people between the ages of 18 and 75 who are anti-vaccination increased from 8.5% in 2005 to 38.2% in 2010. In 2005, 58% of doctors questioned the usefulness of vaccines administered to children while 31% of doctors were expressing doubts about vaccine safety. These figures must surely have increased since (1).”

      Sunt sigur ca De Niro le va acorda celor 70 d emedici premiul promis de $100000… Sau poate ca nu…

    • ileana

      Pai Gallo a mintit. Iar virusii nu exista. Proces castigat.s

  15. Ana

    Dupa cum comentati sunteti cam incult d-ie Emil?De ce jigniti .Orice vaccin ofera imunitate pe o anumita perioada de timp.Si d-na dr,Tanase spune ca a fost vaccinata si totusi s-a imbolnavit la maturitate,si am mai auzit cazuri de acestea.Asi vrea sa-i spun d-nei dr. ca am vorbit de anii 1954-1990,nu din timpul razboaielor.Asi vrea ca d=na dr. sa-mi raspunda de ce atatea cazuri de cancer la copii mici si nu numai ,Nu e oare vorba de ce consumam?Copiii mei sunt mari si am nepoti.Uni sunt vaccinati alti nu si sunt sanatosi si chiar cei nevaccinati sunt mai voi,Parinti le verifica mereu imunitatea si le dau suplimente nutritive.Sa lasam ca fiecare parinte sa ia decizii.Cititi ce spune si d-ul plect in America.

    • Marcel

      Ana, sunt multi care traiesc in frica sistemului si nu pot concepe altceva decat “adevarul” care li s-a insuflat pe toate canalele media. Lumea traieste in fiecare clipa cu frica de a cancer, de boli, de moarte, astia traiesc cu frica de orice. Nici nu realizeaza puterea de vindecare a organismului – evident, in conditiile in care ii dam nutrientii de care are nevoie.

      Toate bune!

    • Mihai

      Ana, te-ai gandit vreodata ca suplimentele nutritive sunt tot o mare afacere??? Cel putin la fel ca cea cu medicamentele. Dar asta ne va duce intr-o alta discutie fara sfarsit…

  16. isa

    Cel mai tampit e sa crezi ca e alba sau neagra si ca tu detii adevarul suprem,cand se stie clar ca exista riscuri in amebele cazuri..si daca iti vaccinezi si si daca nu iti vaccinezi copilul.
    Si da, exista riscuri cand iti vaccinezi copilul,o spun medici,biologi,cercetatori .Asta e doar unul din exemple
    https://www.franceculture.fr/emissions/la-conversation-scientifique/sommes-nous-tous-egaux-face-la-vaccination
    si e sustinut de un biologist ,expert in patologii neurovasculare nu de Paula “40 de ani, dar vârsta e un număr. Ziarist cu aspiraţii de călător profesionist. Ardeleancă până în măduva oaselor. Războinică uneori, optimistă tot timpul. Perle, ruj roşu, dantela fină şi tocuri înalte.”

    • Marcel

      E mai simplu sa spui DA la orice zice sistemul, e mai greu ptr ei sa gandeasca, sa citeasca … 🙂

  17. Andrei

    Pt toti cei care susțin vaccinarea după actuala schemă si au iq peste 130 : documentați-va serios (ca pentru un examen foarte greu) si cu mintea deschisă si va veti schimba parerea. Pentru toti cei care susțineți decăderea din drepturile părintești pentru refuz vaccin în cunoștință de cauză … Eu gandesc acelasi lucru despre voi: ca ar trebui să fiți decăzuți din drepturi pentru ca va afectați în mod negativ sănătatea copiilor voștri si ei sunt nevinovati. Marea bucurie este ca in majoritatea cazurilor efectele secundare se manifesta destul de insidios si nespecific astfel încât ele să nu fie corelate direct cu vaccinurile.

  18. Mara

    Daca mafia farmaceutica, la scara nationala si mondiala ar dori binele oamenilor, poate ca increderea mea ar fi mai mare in aceste vaccinuri. Am fost 3 surori, toate 3 am facut pojar, orion; varicela nu am luat-o de la ele. Ne-a vizitat doctorita de cartier, fara spaga, si nici noi nu am murit! Nu stiu sa fi murit nici un copil de pojar , pina acum in ultimii ani!

  19. Adrian

    Ceea ce dragii mei co-cetateni ai acestei tari ( colectiv) nu inteleg, este ca vaccinurile au pornit ca un lucru extrem de bun pentru a eradica un anumit numar de boli , dar a “ajuns” o simpla afacere, daca nu cumva chiar o metoda de a ne imputina . Oamenii care ajung la metode extreme sau la injurii pe acest site, chiar nu au ce cauta intr-o discutie asa de elevata si ii invit sa se intoarca in cutia lor de carton condusa de mass-media.

    • ileana

      Vaccinurile n-au fost bune niciodata.

  20. Alina

    Locuiesc in America impreuna cu sotul meu francez care e director la una din cele mai mari companii farmaceutice din lume, tocmai la divizia vaccinuri. Facand parte din aceasta companie de aproape 10 ani si avand un rol asa important, cunoaste tot procesul de productie, toate disfunctiile si cazurile esuate. Cand fetita noastra a venit pe lume acum 2 ani, eu fiind la curent si intr-un fel indoctrinata cu ideea romaneasca de a nu face apel la medici pentru orice si de a nu-mi vaccina copilul, am discutat cu el despre aceasta posibilitate. Inca imi aduc aminte privirea lui socata. Dragii mei, oamenii traiesc atat de mult in occident si in tarile dezvoltate tocmai datorita evolutiei medicinii, in ciuda sedentarismului si a alimentatiei nasanatoase. Socrii mei si acum, la 80 si aproape 90 de ani iau cate un pumn de medicamente zilnic si merg la doctor pentru orice mic sentiment ca ceva nu e in regula si sunt super activi, capabili de a-si trai viata frumos si de a-si ajuta copiii. Am deviat putin de la subiect, dar va spun cu toata convingerea – noi ne-am vaccinat si ne vom mai vaccina toti copiii, nu numai cu vaccinurile obligatorii de aici din State, dar si cu cele mai noi aparute pentru boli ca meningita. Vietile copilasilor nostrii depind doar de noi, de responsabilitatea noastra ca parinte de a-i proteja.

    • ion

      Interesant! Lumea se indreapta din ce in ce mai mult spre alimentatia bio, reducerea dependentei de “pumnul de medicamente” iar dumneavoastra ne spuneti contrariul! Ati primit cumva si reducere la vaccinuri avand in vedere ca sotul lucreaza la companie farmaceutica? 🙂
      Eu tot am dubii, cum poate fi sanatos mercurul, aluminiul, ADN-ul de tot felul de animale injectat in zeci de doze copilasilor in primii ani de viata? Cum poate fi sanatos fluorul care, printre altele, fragilizeaza oasele si, ce coincidenta, reduce capacitatile mentale? Dar pana acum ni s-a spus ca e benefic dsintilor?! Ei, macar vom avea un zambet tamp stralucitor!

      https://www.youtube.com/watch?v=nZBRBPgTOt0&feature=player_embedded

    • Vasilica

      Faceti-le vaccinuri pana sa le iasa pe urechi, dar nu mai pacaliti si pe altii pentru ca preiubitul sot sa aiba de munca in continuare, pe spatele prostimii!
      Manipulatorii se dau medici, iar medicii au devenit manipulatori cu acte in regula, pentru a-si proteja excursiile oferite de marile companii farmaceutice, cu singurul obiectiv de a depopula aceasta planeta numita Pamant.
      Scopul vaccinurilor este moartea lenta!

    • ileana

      Propaganda.

  21. Andrei

    Oameni nebuni, chestia asta cu vaccinarea nu aparea daca era transparenta si informare din partea autoritatilor. Un vaccin pentru copilul meu il fac doar daca este facut pentru climatul unde traieste si functie de microbii si virusii preponderenti din colectivitatea in care traieste, ca un vaccin destinat pentru Namibia nu cred ca il ajuta foarte mult, asta daca nu ii dauneaza. Am 2 copii vaccinati la zi, chiar si in plus, dar vreau lamuriri si informare corecta pentru fiecare vaccin sau tratament pe care il facem, altfel imi rezerv dreptul de a-l refuza.

  22. Lolita

    Autismul asta e o boala noua; s-a gandt cineva ca evolutia a dus la aparitia acestei boli? O legam de vaccin, de dreaqu’ si de lacu’, dar la ce mancam se gandeste cineva? Ca pe vremea cand am fst eu copil vaccinurile erau obligatorii, tin minte ca si la scoala se faceau in clasele 1-8, cel putin vreo 3-4. Dar pe vremea aceea puteam manca salam, parizer si crenvursti fara griji. Acum le mai mananca cineva cu scaun la cap? Daramite sa le dea copiiilor? Ne gandim ca pentru a mari productia, exista mezeluri care nici nu s-au intalnir cu carnea, fructe si legume stropite cu te-miri-ce sau modificate genetic, pui injectati hormoni sa creasca intr-o zi cat altii intr-o luna etc. Dna Steer la aceste lucruri s-a gandit? Sau are ea un dinte cu companiile farmaceutice care fac ele destui bani pe nedrept si tratand boli imaginare. Dar pe vremea lui Pasteur si altora ca el care au revolutionat medicina, nu exista factorul “mare companie farmaceutica al carei scop e sa intoarca banii cu lopata”. Daca tot vrem sa sanctionam producatorii de medicamente eu as zice sa incepem prin a renunta sa cumparam mizerii numite generic “supliment alimentar”, adica niste pilule care nici nu stii ce fac, practic nici nu cred ca fac nimic, dar le iei ca poate ai si tu ficat incarcat, inima nu-stiu-cum, circulatie proasta, apa in organism etc etc. Alea cu care zilnic esti “indopat” la tv.

    • John travolta

      Suplimentele almentare sunt garantatbune! Le consum de 20 de ani! Am incetat in cateva randuri sa mai consum si m-au napadit diverse boli… am mancat fructe si legume crezand ca imi asigura necesarul de vitamine, minerale si imunitate in fata a diversi virusi , dar m-am ales cu alergii… iar noi nu mancam gunoi ci ma uit la tot ce cumpar si ma asigur ca nu suntem in pericol…
      Sa nu se inteleaga ca sunt contra vaccinurilor… vreau doar sa intreb daca semneaza producatorul ca copilul meu nu v-a pati ceva pe termen scurt sau lung… pe vremea lui Ceausescu stiam ca sunt bune si era mai multa grija… dar acum se vrea doar profit si trebuie sa apari cu ceva nou la cateva luni daca vrei sa fi acolo in top sa ai publicitate implicita pentru restul produselor… un slogan bun vinde si gunoi la pret de calitate premium!
      Deci! Credeti ca avem siguranta?

  23. Teddy

    o observatie: cind eram noi copii (acum 40-50 de ani) nu s-a auzit de autism in legatura cu vaccinurile; le primeam unul cit unul si doar DTP-erul se facea impreuna; de atunci, numarul vaccinurilor s-a dublat, daca nu triplat; si multe se dau impreuna, fara se studieze daca ce reactii produc atunci cind le dai “la gramada”; poate asta e cauza autismului: modul de administrare si nu vaccinul in sine; e o parere.

  24. Dana

    Va luati dupa toate prostiile de pe internet. In primul rand nici un vaccin nu fereste copilul de a se imbolnavi. Doar ii determina organismul sa dezvolte anticorpi ca in cazul in care ar contracta boala sa aiba acei anticorpi pentru ca organismul sa lupte impotriva bolii, ori chiar sa nu se imbolnaveasca. Dar nici un vaccin nu iti da siguranta de 100% ca nu se va imbolnavi. Daca tot va “documentati” de pe net, cautati in primul rand ce inseamna vaccin. E jalnic ca oamenii au ajuns sa isi creasca, da isi educe si sa isi doftoriceasca copiii dupa net= dupa ureche. Face-ti-va atunci cu totii medici daca sunteti atat de destepti incat sa luati astfel de decizii pt copiii vostri. Am 39 de ani si am facut toate vaccinurile. ROR era si pe vremea mea. Il am pe brat. Cele mai grave boli pe care le-am avut au fost o gripa, cateva amigdalite, am si acum amigdalele intregi si sanatoase, nu le-am scos la primul puroi in gat. Ah, da si o rubeola usoara. Arat la 39 ca la 25, am nascut natural o fetita superba pe care am alaptat-o doi ani jumate si i-am facut vaccinurile. Cea mai grava boala a fost o amigdalita usoara acum la 5 ani. In rest niste raceli minore. Voi continua sa ii fac vaccinurile si sunt convinsa ca nu va dezvolta nici autism nici alte boli oribile pe care credeti ca le determina vaccinurile. Dar cu singuranta daca va face pojar, nu va ramana handicapata. Nu va ma luati dupa toti flowerpower-ii.

    • ion

      Dar ce te faci cu medicii, in care ai atata incredere, care se hotarasc sa dea in vileag efectele negative, ca sa folosesc un eufemism, ale vaccinurilor? Si eu am avut facute cateva vaccinuri, le numar pe degete, in vremea lui Ceausescu. Cateva, dezvoltatae de romani… Acum vorbim de cel putin 6 tipuri de vaccinuri in zeci de doze, in primii ani de viata. Vaccinuri ce contin mercur, aluminiu, ADN de animale (care in unele cazuri au provocat cancer). create de megacorporatii straine asupra carora nu ai nici un control, care nu mai pot de dragul romanilor…

      Ne poti spune de ce se lupta asa de mutl sa se falimenteze Institutul Cantacuzino? De ce s-au facut de exemplu vaccinuri pentru tuberculoza aduse din Danemarca in loc de cele romanesti si au avut sute de reactii negative?

      Apropos, Bill Gates prin fundatia sa, se implica foarte mult in vaccinarea copiilor, mai ales in lumea a treia… Tot Bill Gates spunea ca planeta e suprapopulata… Si tot despre vaccinurile promovate de Bill Gates in lumea a treia, au aparut acuzatii ca provoaca printre altele, infertilitate…

      Eu le dau copiilor omega 3, propolis adus din tara, produse bio cate cuprinde, ne si crestem animale si sunt sanatosi tun fara sa-i umplu de chimicale. De gustibus, draga mea! 🙂

    • ileana

      A verificat vreun parinte anticorpii astia?

  25. Dana

    App. Autismul in schimb se poate dezvolta la bietii copii care sunt cu ochii mereu in telefon, tableta, tv sau calculator. Numai ca sa poata parintii sa isi vada de treaba lor.

  26. Dana

    Da, vaccinurile ca toate medicamentele au efecte adverse scrise pe prospect. Sa spuna cineva ca nu a luat in viata lui un medicament.

    • ion

      Corect. Dar acum se pune problema vaccinarii fortate, stiind foarte bine ca efectele secundare pot produce dizabilitati serioase sau chiar moartea.

      Repet, sa -si asume raspunderea cei care ne forteaza sa ne vaccinam copii. Mi-ai nenorocit copilul, am si eu dreptul sa vin sa-ti crap capul.

      Oricum, mercurul, aluminiul, etc. au efecte cumulative. Oare nu-si pune nimeni intrebarea cum de in America, unde e faimoasa zicala “there is no free lunch”, se ofera anual zeci de milioane de vaccinuri impotriva gripei cand se stie ca sansele sa cazi exact pe tulpinile respective sunt foarte mici? Asa ca dupa zeci de vaccinuri cu mercur o sa ai poate o frumusete de leguma…

      Oricum, aceste lucruri vor iesi la iveala mai devreme sau mai tarziu, precum au iesit la iveala si experimentele cu sifilis pe populatia bastinasa, cu iradierea populatiei pentru a studia efectele, fluoridarea apei, samd.

  27. John Doe

    Atat cei provaccin cat si cei contra ar trebui sa se documenteze pentru a-si forma o opinie, si nu sa preia mesajele de indoctrinare (marketing) ale celor care isi promoveaza punctele de vedere. Referitor la utilitatea vaccinurilor, exista UNII doctori care sustin ca sunt periculoase din urmatoarele motive:
    1. Pasteur, considerat inventatorul vaccinului a fost un plagiator care si-a insusit inovatiile altor cercetatori (exista documente in acest sens);
    2. La data inventarii vaccinurilor nu existau mijloace stiintifice pentru a dovedi daca acestea functioneaza sau nu.
    3. Nu s-a demonstrat niciodata stiintific existenta memoriei sistemului imunitar si nici cum se comporta aceasta in conditiile unor vaccinari succesive;
    4. Toate speciile de animale sunt purtatoare de virusuri si retrovirusuri aflate in stare latenta, sau dezactivate de sistemul imunitar. Prin vaccinare, primesc material genetic de la alte specii pentru activare (vezi cum a aparut SIDA si cancerul prin transferul de la o specie la alta). Astfel vaccinul preparat pe rinichi de maimute pentru a lupta contra poliomielitei in sec. 18, continea un virus specific acestor animale, numit SV40, care era transferat individului vaccinat si producea cancer.

    Cititi cum au aparut si evoluat vaccinurile, cat de “stiintifice” au fost acele metode, si mai ales cum au fost testate pe oameni…

  28. DAN

    DEGEABA TOT INCERCATI SA PUNETI IN SCENA ASTFEL DE CAMPANII DE DEZINFORMARE….SINT DOAR STRATEGII DE MARKETING….NU NE VOM OMORI COPIII V A C C I N I N D U – I….

  29. stan

    Vad ca toti care sunteti impotriva vaccinarii bateti apa in piua cu firmele de medicamente straine care fac profit in Romania:cereti guvernului dechiderea centrului Cantacuzino sa se faca vaccinul la noi.Eu pe vremea lui Ceausescu am facut toate vaciinarile care se fac in copilarie si nu am avut nimic iar pe vreme aia se facea vaccinul cu o singuta seringa la acre se schimba doar acul ,ac care nu era de unica folosinta se steriliza si se utiliza din nou.Toata discutia este dincauza ca toti ne credem foarte destepti ,citim pe interenet toate prostiile fara sa avem certitudinea ca ce este scris acolo este si corect.

    • ion

      Nu ati citit cu atentie, nu doar distrugerea Institutul Cantacuzino este o problema. Ci folosirea mercurului, aluminiului, ADN-ului cancerigen de-a lungul timpului in vaccinuri. Deja in vest tribunalele au acordat despagubiri familiilor cu copii nenorociti pe viata de aceste compponente.
      Mai este problema vaccinarii fortate, un nou comunism sub alta fata.

      Si dumneavoastra aveti certitudinea ca ceea ce ne prezinta companiile farmaceutice este corect? Mass media? Sa fim seriosi! Avem azi generatii de facebucisti care la un semnal ies in strada fara sa gandeasca… Conducerea tarilor astazi prin dezbinare… Tipic unei tari aflate sub ocupatie straina precum Romania…

  30. ion

    Universitatea Yale si Colegiul de Medicina al Penn State publica in ianuarie 2017 studiul:
    Asocierea anumitor boli neuropsihiatrice dupa vaccinarea copiilor si adultilor
    http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyt.2017.00003/full

    U.S. Department of Health and Human Services (HHS) admit pe pagina lor de internet ca vaccinurile pot provoca moartea, polio cu paralizie, afectarea creierului.

    Dr. Lucija Tomljenovic, Ph.D. intr-un studiu din 2011 arata ca guvernul Angliei a ascuns in mod deliberat efectele negative ale vaccinurilor in ultimii 30 de ani. Prin Freedom of Information Act (FOIA) a reusit sa obtina documente clasificate in trecut. Printre altele recomadari ale Joint Committee on Vaccination and Immunization (JCVI) care arata ca acest comitet ce avea rolul de a prezenta guvernului sugestii si propuneri in privinta politicii de vaccinare, a ascuns reactiile severe secundare si contraindicatiile vaccinurilor fata de parinti cat si de medicii practitanti.

    Intr-un studiu din 2012 publicat in Human and Experimental Toxicology cercetatorii au gasit o corelatie statistica semnificativa intre numarul dozelor de vaccin administrate copiilor nou nascuti si rata de internare si mortalitate a lor. Mai precis, copii care primesc mai multe doze de vaccin au o rata de spitalizare si mortalitate crescuta.

    As putea continua la nesfarsit… Aceste semnale de alarma trebuie studiate, dezbatute si facute cunoscute. Altfel imi e teama ca Dna Paula Rusu face parte tot din presa controlata, sau mai noiu denumita “fake news”.

  31. Vasilica

    Paula Rusu, cum de te mai suporta pamantul?! Cum poti spune aceste ineptii fara pic de informatii si studiu? Jurnalisti de duzina manipulati de sefuletii reticenti, asta sunteti niste tocilari cu studii plagiate, care executa ordine de la sobolanii de sus!

  32. Gicu

    Problema vaccinelor este foarte simpla. Tot poporul are incredere in ele, insa nu in cele de acum. Toti oamenii ar vrea sa isi vaccineze copiii ca sa ii faca imuni unei posibile boli insa in acelasi timp se gandesc la efectele adverse.

    Deci solutia nu este nici sa ii fortezi sa vaccineze, nici sa ii lasi nevaccinati. Solutia este foarte simpla, sa se creeze niste vaccinuri care ajuta si nu distrug, niste vaccinuri care nu contit o tona de bullshituri care pot dauna sanatatii ci sa contina doar ce este strict necesar pentru ca boala sa fie eradicata.

    In rest toate povestile sunt can can. Puteti sa povestiti mult si bine ca niciodata nu se va ajunge la o intelegere. Singura intelegere la care se poate ajunge este aceasta pe care v-am infatisat-o mai sus.

    Se vrea un vaccin “ca pe vremuri” caci cele de acum sunt facute intentionat sa te imbolnaveasca. Dovada este cat se poate de evidenta, spre exemplu cine credeti voi ca a inchis Institutul Cantacuzino? Am avut un institut capabil dar “a deranjat” asa ca a trebuit sa fie inchis, ei, acesta e motivul clar ca e cineva acolo care are niste interese obscure sa ne bage aceste noi vaccinuri pe gat.

    Pa !

    • Alexandra

      Foarte bine punctat, sunt de aceeasi parere! eu am f mari dubii in ce priveste vaccinarea copilului meu. Cand i am spus pediatrului ca nu as vrea sa mi vaccinez bebelusul de 4luni cu 6 tulpini intrun singur vaccin a sarit ca arsa ca refuz vaccinarea, insa nu a venit cu argumente solide pro vaccinare. As fi vrut sa ascult o parere bazata pe argumente solide din partea unui specialist, nu doar “cea mai mare greseala ca nu vaccinati, o sa regretati mai tarziu”. Insa problema este ca si medicii st indoctrinati. Eu sunt farmacist si am retete de la medicul de vis a vis doar cu medicamente de la anumita companie. Reprezentantul acelei companii trece saptamanal la dna doctor cu diverse atentii. De unde sa fiu sigura ca nu se intampla acelasi lucru si cu vaccinurile??? Nimeni nu poate garanta dintre noi cei mici, deoarece doar putini sunt cei care au acces la adevaratele informatii.

  33. rodion

    Partea antivaccin spune: nu crede tot ce vezi la tv sau ce auzi in jurul tau , apuca-te si studiaza subiectul vaccinare din toate unghiurile , citeste toate argumentele pro si contra, pune-le in balanta , iar daca iei o decizie o sa fie una informata.
    Partea provaccin spune: nu studia nimic , nu citi nimic, crede-ne pe noi ca numai noi detinem adevarul, crede tot ce auzi la tv , vaccineaza-ti copilul ca altfel o sa moara…bla…bla…bla.
    Puneti-va doar cateva intrebari:
    1.De ce producatorii oricarui vaccin nu pot fi actionati in instanta nici penal si nici civil pentru efectele secundare ale vaccinului?Dupa cate stiu eu , orice producator de orice obiect sau prestator de servicii poate fi dat in judecata pentru calitatea produsului sau serviciului oferit.Orice producator din lumea asta in afara de cei ce produc vaccinuri.
    2.De ce este pus parintele sa semneze la vaccinarea copilului ca este singurul responsabil de eventualele urmari nedorite ale vaccinului?
    3.De ce medicul care face vaccinul ii spune parintelui ca acesta este OBLIGATORIU si nu doar RECOMANDAT asa cum este prevazut in legislatia actuala?
    4.De ce medicul nu-i ofera parintelui INAINTE de a-i vaccina copilul informatii cu privire la efectele secundare ale vaccinului , cele trecute pe prospect sau nu-i ofera prospectul sa le citeasca singur?
    Raspunsurile la aceste intrebari o sa va puna pe ganduri chiar daca nu cunoasteti nimic despre medicina sau despre imunologie.Si daca vreti sa stiti mai multe puneti mana si cititi.Exista suficienta literatura medicala tiparita si online si nu e accesibila doar medicilor.Oricine se poate informa si cu putin efort poate intelege ce inseamna un vaccin.Nu bagati capul in nisip ca strutul, nu refuzati sa ganditi, nu lasati pe altii sa ia decizii pentru voi , informati-va din cat mai multe surse posibil si luati decizii in cunostinta de cauza.

  34. Elena

    WOW,ce de comentarii.Am sa va spun parerea mea personala,formata in urma vaccinarii ambilor copii.(Unul de 4 ani jumatate,diagnosticat la 3 ani cu autism si adhd) si unul de 2 ani jumatate,perfect sanatos. La inceput am dat vina pe vaccin.Vaccinul e responsabil pt tot,era singurul meu gand. Dupa ce l-am vaccinat la 2 luni pe al doilea baietel, imediat a doua zi,i-a aparut o pata aspra pe piept si pe manute,nu i-a mai trecut nici astazi.Se face crusta si il ustura.Diagnostic?Dermatita atopica! Copilul era alaptat la san,deci nu se pune discutia de alergie la lactoza,etc,plus ca avea doua luni deci nu incepuse diversificarea.Ce vreau sa va spun acum? Dupa ce am citit cateva carti,si am mers pe la multi medici…am inteles intr-un alt fel realitatea..DA.Nu vaccinul cauzeaza autism,dar este dupa spusele unui medic ce trateaza autismul ,”cireasa de pe tort”. Eu am copiii vaccinati.Nu sfatuiesc pe nimeni sa nu-si vaccineze copiii.Tot ce ma gandesc este ca poate ar trebui facute doar anumite vaccinuri,dupa ce se analizeaza foarte bine starea copilului,istoricul bolilor din familie,etc..si poate si modificarea formulei.Da,acum cica s-ar fi scos Thymerosalul..dar inainte nu era scos..parerea mea este ca ar trebui ca statutul sa aloce fonduri cercetarii,si dezvoltarii unor formule de vaccinuri sigure pt toti copiii.Da,mi-am vaccinat copiii.Sincer ,decat sa faca rujeola cel mic,si sa moara,il prefer cu dermatita! Multa sanatate si intelepciune va doresc! Sanatatea copiiilor este pe primul loc,si ar trebui sa fim uniti in cauza asta,nu sa purtam razboaie,chiar fiind ele doar virtuale,in media.

    • rodion

      Sincer nu-mi explic cum dupa diagnosticul de dermatita atopica si dupa problemele cu primul copil ati mai continuat sa-i vaccinati.Dar sunt copiii dvs si e decizia dvs.Imi pare rau sa va contrazic , dar copiii dvs s-au nascut perfect sanatosi.Vaccinurile pe care i le-ati facut sunt singurele responsabile pentru boala lor.Nu stiu cine v-a mintit ca poate sa moara copilul de la rujeola dar stiu ca ati dat aceasta banala boala a copilariei pe dermatita atopica , boala care tratata cu corticosteroizi (tratamentul standard) duce de cele mai multe ori la astm bronsic.Sfatul meu este sa incercati terapia CEASE pt autism la copilul cel mare si un tratament homeopat pt dermatita atopica.In rest sanatate si intelepciune si sper ca cineva sa invete ce trebuie din experienta trista pe care ati avut-o cu copii.Si daca nu ma credeti pe mine vedeti ca sunt grupuri de parinti care au copii nevaccinati.Vorbiti cu ei si veti vedea ca nici unul din acesti copii nu are intolerante , alergii ,autism sau dermatita atopica.

  35. V

    Ioaneee, opreste-te ca postezi mai rau ca diareea. Am inteles ne depopuleaza cu vaccinurile cu apa fluorinata, vazi ca ai uitat de chemtrailers. Sau ne ataca de Niro ca numai tin minte toate prostiile debitate. Ieri l-am vazut pe Elvis Presley in Ferentari.
    Ce mama dreaq or pierde toti fraierii vremea 6 ani prin facultati + inca cativa ani in rezidentiat + inca alti cativa de specializari daca orice “inteligent” e expert in imunologie dupa 3 ore pe internet ?
    De Niro mai bine ar cheltui milionul ala pe gasirea legaturii intre vaccin si autism. Ce debitezi tu acolo e ca si cand l-ai aresta pe unu pe strada apoi sa-i spui ca trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia.

    • ion

      hehe,
      Dl V,, mai aveti putin si ne luati la injuraturi 🙂
      “diareea”, “mama dreaq”, “prostiile debitate”, pana si madam Udrea gasise postaci, care sa-i cosmetizeze imaginea publica cam… terfelita, mai bine pregatiti ca dumneavoastra.

      Concentrati-va putin, uite, ca sa o fac simplu pentru dumneavoastra: mercurul, aluminiu, ADN de animale (in trecut au provocat cancer) in vaccinuri nu sunt daunatoare pentru sanatate?

    • daniel

      Ignoranta ucide de multe ori, si coruptia.
      Increderea intr-un sistem medical care a omorat efectiv bolnavi si care inca o face in spitalele din Romania, prin complicitatea cu Hexifarma mi se pare din partea unora o nebunie.
      Cum sa am incredere in obiectivitatea unui medic care a primit si primeste sponsorizari zeci de mii de euro anual de la companii farmaceutice.
      Substanta cea mai periculoasa declarata in america si cred ca si in lume cand se analizeaza mediul, este mercurul, poluarea cu mercur etc…
      In mod normal daca o substanta/aliment pe care am ingerao depaseste o anumita cantitate de aluminiu ar trebui sa contina o eticheta in care sa specifice ca substanta respectiva este daunatoare pentru sistemul nervos central, un fel de eticheta hazard etc… Vaccinurile, unele dintre ele, au de 40 de ori cantitatea pentru care un aliment nu ar putea sta la raft.

      O alta mare problema a aluminiului este ca “ajuta” toate substantele alea organice si chimice sa ajunga la creier. Fara aluminiu nu ar putea fi transportate acolo, de aici si multi copii morti dupa vaccinare cu creiere inflamate etc..
      Cei mai informati parinti sunt cei care nu vaccineaza, si fac asta in cunostinta de cauza. Stiu o groaza de medici care nu o fac.
      In america exista un fond special de despaguburi pentru daune dupa vaccinuri, se numeste ceva cu TRUST FOND, stiti cat s-a platit daune pana acum? 3.5 miliarde de $ , clar nu au putut lua toti despagubiri, mai ales daca daunele sunt la un interval mai mare de timp.
      DOAR faptul ca exista un asemena fond confirma ca vaccinurile pot ucide, pot crea daune grave.
      Un alt lucru, stiati ca in America (nu stiu in europa) companiile farmaceutice nu pot fi date in judecata si cere despagubiri chiar daca instanta dovedeste 1000% ca ei sunt vinovati? Asta din anul 2011 sau 2012. Asta spune multe oameni buni. Astia pot pune in vacccine si ficat de sobolani morti in canal, ca nimeni nu-i atinge. NIMENI. Prin urmare in Romania, daca un parinte ramane cu un copil sechelat de vaccin, problema e a lui si doar a lui. Cei care au copii cu autism sunt nenorociti pe viata, si stiu familii cu copii cu o evolutie ok care au devenit autisti, si marturia lor face cat zeci de campanii mincinoase si perfide.
      Recomand sa rasfoieasca cartea Vaccinurile si autoimunitatea
      Yehuda Shoenfeld http://www.elefant.ro/carti/carti-de-specialitate/stiinte-umaniste/filosofie/vaccinurile-si-autoimunitatea-339422.html cei ce cred ca e totuna sa injectezi aluminiu cu a ingera aluminiu. Ca tot ni se baga pe gat ca oricum mancam mercur din peste, ca oricum mancam din tigai din aluminiu si ca e totuna, daca ne injectam un pic de aluminiu sau mercur, daca veti citi veti vedea diferenta enorma. Doar 0,25% din aluminiul ingerat pe care bucala intra in sistemul circulator studiul (yokel et al., 2008), din cartea de mai sus

  36. rodion

    Majoritatea medicilor de familie(care fac vaccinurile copiilor si care le spun parintilor ca sunt bune si trebuie facute, nestiind sa la explice si de ce …bla,bala,bla) n-au citit in viata lor tratate de imunologie. Nici macar 3 ore de pe pe internet.Pana si dintre acestia s-au mai lamurit unii cum sta treaba dar nu deschid gura ca sa nu-si piarda diploma sau comisionul de la firmele farma.Majoritatea imunologilor stiu ca vaccinurile nu sunt ok si tac.O mica parte din ei s-au vandut si fac propaganda provaccinare , iar cativa au ales sa denunte genocidul in ciuda presiunilor si amenintarilor la care au fost supusi.
    Cititi , ca exemplu,cartea “Vaccinurile si autoimunitatea” scrisa de o somitate in imunologie , dr Yehuda Shoenfeld .”Fraierii aia care au pierdut 6 ani prin facultati” ar face bine sa o citeasca pt ca lor le este adresata in primul rand.Si daca cineva vine cu argumente sa-i contrazica studiile poate sa le prezinte aici sau sa-i trimita un mail autorului . Asta ca sa nu mai acuze unii ca ne informam de pe tot felul de siteuri obscure de pe internet.

    • V

      Genocid ? Pai spune-mi cati morti de la vaccinuri stii tu in jurul tau. IN cercul de prieteni, cunostiinte, rude, samd.

    • ion

      Dl V vrea cifre exacte la un experiment asupra populatiei pe care mass media, fake news, nici macar nu-l recunoaste. Universitatile si medicii nici macar nu au curajul sa-l investigheze decat cu mici exceptii.

      De exemplu dupa vreo 40 de ani s-a aflat in SUA ca SV40 continea ADN ce provoca cancerul si ca intre 10-30% din populatia tarii fusese vaccinata.
      Cine stie cati ani vor mai trece pana vom afla adevarul

      In schimb dansul nici nu poate raspunde la o intrebare simpla, si anume daca mercurul, aluminiul, ADN-ul de animale (uneori cu gena cancerigena) nu sunt daunatoare sanatatii.

  37. Mary

    Buna…Nu sunt nici specialist nici vreo somitate in domeniu medical ci doar o mamica care dupa acel vaccin a intampinat dificultati cu unul din copii.Din acel moment nu a mai fost la fel .Nu acuz pe nimeni ,dar imi este foarte greu sa mai am incredere cand mi se da o reteta si mi se indica farmacia de unde sa o iau.Cand mi se prescriu medicamente care costa si nu sunt gratuite….cand vad la sfarsit de an sefii de farmacie cu pachete la usa medicului ….
    Cum as putea sa mai am incredere?
    Cum as putea sa nu fiu derutata?
    Cu ce curaj sa merg cu ,copilul si dupa o vizita foarte scurta se pune un diagnostic care este in contradictoriu cu cel al medicului de familie.
    Pe cine sa cred cand este vazut de cinci specialisti in acelasi domeniu si toti pun un diagnostic diferit?
    Pe mana cui dam sanatatea copiilor nostri ?

    • rodion

      Nu ne impiedica nimic sa ne informam pe cont propriu.Noi suntem responsabili pentru sanatatea noastra si a copiilor nostri.Medicii nu raspund de nimic(vezi cazul macelarului Burnei).Colegiul medicilor se ocupa sa scoata basma curata cazurile evidente de malpraxis.Cum am spus mai sus , foarte putini dintre medici sunt bine pregatiti si pun interesele pacientului mai presus de castigul lor.Restul sunt sacali pe mana carora ne lasam sanatatea din ignoranta sau lenea de a ne informa singuri.
      Ce anume a patit copilul dupa vaccin si care este diagnosticul?Medicul care a facut vaccinul a raportat reactia adversa a vaccinului ?Daca nu, o puteti raporta chiar dvs online.

  38. tot eu

    Jean-François Saluzzo, fostul director al Sanofi Pasteur, vorbind despre riscurile vaccinării:

    https://www.youtube.com/watch?v=0w07Vn-Cybg

  39. V

    Ioaneee,

    Asta este pentru tine. Vindeca pe loc prostia.

    https://insulaindoielii.ro/2013/08/26/antivaccin7/

  40. V

    Ioaneee, uitasem. Mai am ceva pentru logica ta implacabila.
    Populatie Terra (stii care e ?) 2000: 6 miliarde
    Populatie Terra 2011: 7 miliarde.
    Se DEpopuleaza la greu pe fata Pamantului.

    • daniel

      tataie, tocmai asta e si idea sa stopeze trendul, cu toate mijloacele care le au…

      daca CDC-ul american sustine ca a infestat 98 de mil de americani cu virusul sv40, care printre altele din ce am inteles e transmis mai departe genetic, adica la copii, s-au gasit markeri adn la tumorile copiilor celor vaccinati in 1955-1963
      http://www.vaccines.news/2015-09-23-cdc-admits-98-million-americans-were-given-cancer-virus-via-the-polio-shot.html
      “The CDC has admitted that between 1955–1963 over 98 million Americans received one or more doses of a polio shot which was contaminated with a cancer-causing virus called Simian vacuolating virus 40 (SV40). The CDC quickly took down the page, along with Google, but the site was luckily cached and saved to symbolize this grand admission.”

      Sa bagi capul in pamant ca strutul si sa te faci ca nu vezi anumite lucruri e o nebunie curata. Multi parinti merg cu increderea oarba la vaccinat copiii nestiind ce fac copiilor lor NASCUTI SANATOSI.

      http://www.thevaccinereaction.org/2016/11/global-vaccine-market-surging-to-more-than-70-billion-by-2024/
      este o piata mult prea profitabila, bani siguri an de an “Global Vaccine Market Surging to More Than $70 Billion by 2024”

      de asta ni se baga pe gat atatea doze la copilasi de pana la 1 an. Acolo e cel mai sigur business. De ce se nu se vaccineaza adultii de exemplu cu anti hepatita b , e 40-50 de ron un vaccin. Cati din cei pro vaccinare si-au facut vaccinul asta? Sunt curios. Cunosc o groaza de famiilii si adulti care baga injectii peste injectii in copii lor si ei nu se vaccineaza. Si nu vorbim de oameni care nu au bani. Asta mi se pare cel mai tampit lucru, sa-ti vaccinezi copilul si tu sa nu-ti faci nici macar o injectie.

      Cine are ochi sa-i deschida , vreti cazuri de copii morti sunt destule, in franta , germania, italia, important e sa cauti in limba de origine si gasiti pe banda rulanta
      http://www.bmj.com/content/350/bmj.h2867/rr-1
      dupa ce au murit 3 copii de la rotavirus in franta l-au retras, cine plateste mortii aia? si de ce e drept sa moara asa? eu daca ucid un copil din neatentie pe strada cu masina ma duc direct la puscarie. Astia de ce nu raspund penal? Copii omorati de vaccin in japonia https://www.youtube.com/watch?v=MnYzQq3x8O0 altul https://www.youtube.com/watch?v=u6OSHz-D9kk in Romania, se precizeaza in stiri ca legistii s-au ferit sa scrie in certificatul medico-legal, asta ca sa stea statisticile cu mortalitatea in procente mici. In china alti copii morti https://www.youtube.com/watch?v=xeTFsEicvCE Italia copil mort dupa vaccinul contra meningitei https://www.youtube.com/watch?v=Xul07dfYXys etc etc etc

  41. o femeie

    Ati aflat intre timp ce genotip bantuie? este cel acoperit de vaccin sau unul nou? Daca da, ar fi interesant de publicat si sa stim si noi cei de 50 ani cu vaccin de alta data e nevoie de rapel. Pana atunci doar aratam cu degetul. Sunt peste 20 de genotipuri, an de an sunt descoperite noi. O parte sunt in vaccin – cele mai intalnite. Cel mai cunoscut caz este cel din 2009 cand o epidemie a lovit china, peste 40 mii imbolnaviri, o parte vaccinati, o parte nevaccinati – D9 a aparut. Merck a scos repede un nou vaccin pe piata in cateva luni (nu suficient de testat) si de atunci atatea probleme pe piata cu el.
    Tot in gama asta sunt cele 40 de imbolnaviri de oreion la Harvard, toti dublu vaccinati, toata comuniattea Harvard dublu vaccinata si imunizata complet. Inca nu au identificat (de 1 un an !?!?!?) ce genotip este sau daca e o alta boala da simptome identice, dar au gasit niste legaturi (pupatul intre bolnav- sanatos, dar si perioada de examene).

    Invrajbirea si ura si impartirea populatiei in 2 categorii e distructiva.Invrajbirea si ura si impartirea populatiei este auto distructiva – va veti imbolnavi de ura si frica – numai bine pt farmacii.

    Romania are o alta problema, mai grava, cronica, care treneaza si cu care ramanem de zeci de ani: lipsa canalizarii si apei potabile in peste 30% din locuinte, si asta e cauza primara a imbolnavirilor (uitati-va la incidenta, uitativa si la cei peste 6 mii de cazuri de tbc din romania, peste 1 mie anual morti, toti dublu/triplu vaccinati)

    Pana atunci ar mai fi nevoie si de un mod de raportare a efectelor secundare, de o lege, un mod de protejare, un mod de ajutor al familiilor ajunse in situatia asta, un mod de penalizare firmele importatoare pt vaccinurile proaste livrate la noi, un mod de testare anticorpi post vaccinare sa vedem ca s-a eficientizat, sa testeze reactiile alergice la copiii cu risc crescut (din parinti alergici sau cu reactii dermatice, eruptii, probleme respiratorii etc). Nu este asa ceva in Romania, ministerul sanatatii inca practica metoda strutului….asa ca parintii se protejeaza cum stiu ei, chiar cu refuzul partial sau total al vaccinarii.

    • simo n

      Doamna aveti mare dreptate in tot, cu o mica exceptie. Cunosc personal persoane educate, cu canalizare si apa calda pe teava, nu mai in varsta de 35, 40 de ani care fac dus cand si-aduc aminte, daca si-aduc aminte, si se mira apoi ca au diverse infectii in diverse locuri…si din pacate aplica aceeasi regula si pentru copiii lor. Haideti sa vorbim mai bine de educatie in toate domeniile…

  42. MuciFICATorU

    Incredibil cati oameni se joaca cu viata copiilor doar pentru ca teoria ca teoria conspiratiei.

  43. simo n

    Mai oameni buni, nu trebuie decat sa ne folosim creierele! Atat. Dar cand ti-e lene …e mai simplu sa crezi tot ce ti s- a “inoculat” in 10, 20, 30 de ani de tv, masssmedia in general. Faptul ca in farmacii au aparut pastile contra sughitului, a carceilor, a tot felul de “boli” care nu exista, nu va pune pe ganduri? Ca pentru o banala raceala ai posibilitatea sa cumperi peste 30 de sortimente de medicamente, siropuri, etc, cand se stie ca raceala trece si fara medicamente, asa cum a trecut de zeci si sute de ani? Ca reclama la un medicament ce trateaza problemele colecistului iti sugereza subtil ca poti manca cat o vaca (porc) ca rezolva totul pastiluta,,ca etc si etc. Nu vi se pare nimic ciudat?Nu vi se pare ca totul in ziua de azi se face pentru bani si nu in interesul pacientului mai ales ca sughitul si carceii pot fi simptomele unor boli grave?Ca la tv vedem peste 30 de reclame la farmacii si medicamente zilnic? Ca suntem manipulati si mintiti non-stop!?Printre altele si de presa tv si on line, si de ziaristi prost informati sau rau intentionati sau pe care nu-i duce mintea prea mult. Stimata doamna Paula Rusu,informati-va mai intai ca de-aia va autonumiti jurnalista. Un microb mutant ataca automat si copiii vaccinati si pe cei nevaccinati ca de aia se cheama mutant. Iar parintii care nu-si vacccineaza copiii se gandesc la copiii lor nu la copiii altora. Nu-si vaccineaza copiii pentru ca si-au folosit creierele, s-au documentat si vor sa-si protejeze EI INSISI copiii, nu pentru ca spera ca acestia sa fie protejati datorita vaccinarii celorlalti copii din gradinita, scoala,etc. Doamne ce gandire lipsita de logica aveti! Tipic pentru omul care nu detine argumente, da vina pe cel care le detine si le expune. De fapt e clasica metoda de manipulare specifica presei din ziua de azi. Interesant ca nu cunoasteti statistici din USA care spun ca in 2000 exista 1 singur caz de autism la 2000 de copii iar in 2014 rata a cresuct la 15 la 2000, asta in timp ce vaccinurile au devenit tot mai toxice si tot mai multe…Dar stati linistita ca fraieri care sa creada abureli se vor gasi mereu, si inca multi.

    • Sa vaccinati in continuare ! ...sunteti o turma neinformata...

      Bine punctat ! Un om informat ! Tot respectul ! 👍

  44. Elisa

    Mi-am vaccinat copiii, cu toate acestea primul copil a facut de fiecare data febra mare si era urmarit special de medic. A facut si noduli in piciorus. Insa am mari rezerve fata de vaccinurile de import, pline de metale grele care, odata introduse in organism, se elimina foarte greu. Daca Institutul Cantacuzino ar mai produce vaccinuri, probabil ca mai putini parinti ar avea rezerve fata de vaccinare. Autismul si bolile autoimune pot fi consecinte pe termen lung ale vaccinarii. Fiecare varianta are riscurile ei… Ca parinti, sa ne rugam la Dumnezeu sa ne protejeze copiii, indiferent de optiune.
    Doamna Paula Rusu, aveti un articol plin de greseli de ortografie si de gramatica si nu stiti sa plasati o virgula intr-o fraza. Mergeti pe principiul romanesc ca “merge si asa”?

  45. ion

    Invata sa zbori: Legea vaccinării obligatorii… – „Mai ganditi-va!…” Prof. Florian Colceag

    https://vimeo.com/213150670

    Apropo de proiectul de lege pus in dezbatere, legea vaccinurilor…

    Am intalnit pana in momentul de fata foarte multe persoane care aveau copii cu probleme mari din cauza unor vaccinuri. Persoane ai caror copii au avut autism, degenerare a unei jumatati de creier, paralizie partiala dupa niste vaccinuri.

    Realitatea este ca avem niste probleme uriase si sfatuiesc ca guvernul sa nu se arunce intr-o astfel de aventura, pentru ca isi stirbeste atat de tare credibilitatea ca nu stiu pe unde mai scoate
    camasa.

    Sunt multi martori si se stie bine ca in toata lumea campaniile farmaceutice sunt cele mai
    bogate, vanzand medicamente, creand dependente si fortand mana clientului, in urma unei amenintari, sa cumpere respectivele medicamente. Nu mai e o banuiala, e o certitudine ca aceste companii
    reusesc in toata lumea ce-si propun prin frauda si coruptie la nivel inalt.

    Ar fi mare pacat sa irosim ultima noastra sansa de ridicare, daramand guvern dupa guvern, pentru ca unii din ministri sau din personalul inalt administrativ au fost implicati in acte de coruptie la
    nivel inalt generate de marile companii multinationale care vor sa cucereasca. Nu mai trebuie sa se vada cu lupa, pentru ca se vede cu ochiul liber. Mergetipe orice sosea, in orice oras, si uitati-va la parter: avem banca, banca, farmacie, farmacie… Aceasta densitate de institutii straine arata
    ca s-a cucerit teritoriul.

    Iar, acum, ce se incearca e ultima cucerire a biruitorului in lupta impotriva poporului, pentru binele propriu… […]

    Va dau un sfat. E un sfat bun. N-avem nevoie sa avem criza guvernamentala, avem nevoie de stabilitate ca sa ne ridicam. Curatiti-va in propria ograda, scoateti gunoaiele din ograda.
    Daca aveti ministri corupti, iar sectorul sanatatii are atatea bube cat nu se pot numara, legate de mafia medicamentelor, de traficul de influenta, de o gramada, scoteti-l afara, pentru ca altfel puteti
    starni o furtuna care curata tot.

    Nu mai rabda oamenii, si acum ati facut o greseala uriasa: toata populatia se vaccineaza, inclusiv adultii. La copii mai era un pic de traditie, dar daca vreti sa vaccinati cu toate vaccinurile cu putinta
    si, daca apar probe ca vaccinurile nu s-au testat, nu s-au verificat efectele secundare, si apar probe ca utilizarea unor vaccinuri a creat probleme, nu le-a rezolvat, eu nu va vad bine.

    Ar fi bine sa renuntati inainte sa se petreaca lucruri grave.

    Iar, pe cei care or n-au destula minte, or n-au destula expertiza, or au intins mana ca
    sa-si ia partea la un proiect antinational, ii sfatuiesc sa plece in Maldive, sa isi ia frumos biletul de avion, sa nu stea aici, ca vor fi urmariti. Nu de DNA. Cu DNA-ul va mai impacati. Nu de SRI. Si cu SRI-ul
    va mai impacati. De fiecare om in parte. Si n-o sa fie bine. Mai ganditi-va.

  46. Un cetatean

    Ma surprinde ca parintii generalizeaza si simplifica o problema mult mai complexa, care pana la urma tine de raspunderea parinteasca. Parerea mea este ca fiecare parinte are obligatia si raspunderea sa asigure copilului acces la servicii de sanatate necesare si oferite de stat in masura in care acestea sunt in interesul sanatatii copilului. Problema nu este de a-ti vaccina sau nu copilul (ca principiu, daca nu iti vaccinezi copilul impotriva nici unei boli, trebuie sa-ti si asumi constient ca exista o sansa, cat de mica, sa se imbolnaveasca si sa moara de acea boala si ca va fi raspunderea ta ca s-a intamplat asa cand ai avut posibilitatea sa previi), Un parinte responsabil se informeaza despre fiecare vaccin in parte, nu in general! Decizia de a vaccina copilul apartine parintelui in totalitate, dar e de speriat ca unii parinti aleg o pozitie extrema, fara sa se documenteze amanuntit despre fiecare boala si vaccin. Mi se pare iresponsabil sa nu-ti vaccinezi copilul impotriva Meningitei de exemplu – nu stiu cati parinti au vazut un copil murind de septicemie meningococica! E doar un exemplu si eu nu mi-am asumat un astfel de risc pentru copiii mei. Pe de alta parte sunt vaccinuri care s-ar putea sa nu fie absolut necesare si sa fie promovate de industria farmaceutica. Totul depinde de parinti si de timpul alocat cercetarii amanuntite in cazul fiecarui vaccin inainte de a decide care sunt in interesul copilului si care nu.

  47. Liliana

    Am vaccinat si nu intru in fibrilatii de frica nevaccinatilor. La ce mai vaccinez daca nu ca sa scap odata de frica aia? Nu pricep nebunia si luptele astea si dusmania intre parinti.

    • rodion

      Pai daca acum , cu copilul vaccinat v-ar fi fost frica ca si cu el nevaccinat , atunci de ce sa-l mai vaccinati , nu?Decizia de a vaccina va apartine personal , asa cum e normal sa apartina fiecarui parinte pentru copilul lui si nu o comentez.Cei care si-au vaccinat copiii ar trebui sa inteleaga , ca si dvs ca nevaccinatii sunt ultima lor grija.Inloc sa existe o teama din partea parintilor cu copii nevaccinati vizavi de cei proaspat vaccinati , deci proaspat purtatori de virusi se intampla exact invers , adica parintii cu odraslele vaccinate , deci “imune” se tem de nevaccinatii nepurtatori de virusi , inloc sa se intrebe ce anume inseamna virusii atenuati injectati in copiii lor(pe langa multe alte substante toxice) , cum si de unde au fost obtinuti si cat de atenuati sunt.Iar propaganda cu “imunitatea de turma” e doar pentru “turma”.Cine se desteapta si iese in afara “turmei” stie ca se refera la subiecti nevaccinati care trec prin boala si dobandesc imunitate pe viata , nicidecum la subiecti vaccinati cu “imunitate” exprimata in procente.

  48. Alina

    Asta pe ideea sa moara si capra veccinului de ce ei sa se injecteze si noi nu?:)))Apropos de desteapta care a scris articolul a vazut studiu facut de USA pe un lot de copii intre 6-12 ani (600 pers) intre cei vaccinati si cei nevaccinati? Nu nu-i asa? E un studiu autorizat oficial in care s-a demonstrat clar cat de sanatosi sunt copii vaccinati fata de aia nevaccinati..
    A vazut ca copii morti de rujeola aveau imunodeficiente la nastere.pentru tanti asta desteapta si altii ca ea lacrimogeni din fire..persoanele care au murit de rujeola au fost de genul..malformatii congenitale,sida,..moarte de rujeola..:))Incercati sa ganditi analizati luati toate informatiile posibile fiti echidistanti …Pana si o raceala ii putea omori pe copii aia…

  49. Mihaela

    dezbina si cucereste.

  50. AncaCerneaEbarbat

    Cifrele in sine sunt demonstratia ca nu exista nicio epidemie. „Epidemie” cu 1890 de cazuri, la o populatie de 20 de MILIOANE…e de râs, dacă n-ar fi de plâns.

  51. Gaby

    Foarte multi copii au rămas paralizați in urma vaccinărilor. Am văzut caz de copil inconștient cu spasme musculare și vânat. Se câștigă forte mult in urma vaccinărilor. Acum fiecare face ce crede.

  52. Citiți

    Citiți foarte bine înainte să spuneți de Pasteur sau alții, studiile adevărate ale acestui Pasteur, care a fost f contestat și nu a dovedit nimic decat teoretic, practic nu a reușit să dovedească, trageți voi concluziile. Nu sunt impotriva sau pentru vaccin. Doar cititi dar nu ce apare pe internet acum ci acele publicații originale de începutul anilor 1900. Citiți despre tulpina Edmonson, despre serul fetal bovin extras din inima vitelului NENĂSCUT, care se folosește in toate vaccinurile copiilor. Si apoi faceți daca vreți sau nu vaccinul. Nu va limitați la 2 -3 articole recente găsite acum pe net, căutați la rădăcini mai adânc in vremuri îndepărtate . Întrebați un microbiolog si un imunolog care au cunoștințe mult mai multe decât un doctor care doar face acel vaccin si a citit despre el. Avem acces la multe informații unele in favoarea unora altele in defavoare, aceste studii adevărate sunt mai greu de găsit fiind vechi și camuflate ca nu dau bine . Ca sa poți trage o concluzie pertinentă citește mult și pro și contra și imprtant sa ști ce este demonstrat practic nu teoreric, teoria nu demonstrează nimic. In teorie eu pot dezvolta o pastilă care vindeca gripa, problema e ca trebuie sa dea rezultate 100% nu 90 nu 80 ci 100%, și care sunt efectele adverse , de multe ori cumplite si îmbrăcate frumos de producătorii farmaceutici ca sa nu precipite lumea, de multe ori mult mai dăunătoare decât bine făcătoare. Citiți citiți citiți, informația există dosr trebuie extrasă cu grijă ca sa poți avea i viziune clară asupra lucrurilor.

  53. Liviu Stefan

    Medicina nu este o stiinta exacta.. fiecare organism este diferit, deci raspunde diferit la tratamente.
    Nu cred ca vaccinurile sunt facute cu scopul de a face rau, chiar daca la unele persoane are reactii adverse..

Leave a Reply to Livia Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Banner